“Trebuie sa ai atitudine si pasiune. Cand spun atitudine, ma refer la a fi interesat, la a repara lucrurile care sunt stricate, in loc de a te plange. Uneori exemplificam niste probleme, dar daca ne oprim la asta...trebuie sa incercam sa le rezolvam. Iar, daca lucrurile merg foarte bine, trebuie sa le promovam mai departe. Cand vorbesc despre pasiune, nu ma refer la faptul ca daca nu iti place deloc ce faci, sa te apuci de altceva. Ci la faptul ca trebuie sa iti cauti pasiunea chiar si in lucrurile care nu iti fac placere sa le faci. Trebuie sa iesi din aria de confort, sa te arunci in lucruri care nu iti plac, pentru ca te fac sa progresezi. Daca stai in zona de confort, o sa faci bine ceea ce faci pentru ca te obisnuiesti, dar sansele de a evolua vor fi mai mici decat ale celor care se arunca in lucruri necunoscute. Eu cred ca asta m-a ajutat pe mine”, explica Romanescu.

Managerul spune ca unul dintre momentele in care a iesit din zona de confort a fost cand si-a invins teama de a vorbi in public.

Aplicati strategia "Kamikaze"

„Oamenii se tem de a vorbi in public mai mult decat se tem de moarte, conform unor sondaje din SUA. Am avut si eu aceasta frica si am trecut de la stadiul in care tremuram pana la cel in care colegii imi ziceau <<Wow, ce bine iti iese>>, iar eu le spuneam ca se poate si mai bine. Am reusit pentru ca atunci cand unul dintre manageri ne intreba pe mai multi angajati cine vrea sa prezinte, ma ofeream eu. Este vorba de acea strategie Kamikaze in care ridici mana instinctiv si apoi...trebuie sa faci ceea ce te-ai oferit. Este un exemplu in care iesi din zona de confort. Mi-am dat seama ca daca nu fac asta raman cu aceeasi teama. Dar nu am facut traininguri in zona aceasta”, spune seful GeBOC.

Andrei Romanescu (34 de ani) este directorul general al centrului de servicii partajate al HP din noiembrie anul trecut, el fiind primul roman care conduce centrul de la lansarea acestuia in 2005.

El are o experienta 15 ani de experienta in industria de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) si telecomunicatii.
Intre 2004 si 2006, dar si in 2009 a lucrat in Canada, in domeniul telecomunicatiilor.

M-am intors in Romania pentru ca sunt mai multe oportunitati si romanii pun pasiune in ceea ce fac

“M-am intors pentru ca Romania are mai multe oportunitati, este pe un trend ascendent, sunt oportunitati pentru oameni, dar si pentru industrii. De exemplu, industria de servicii partajate a inregistrat un adevarat boom in ultimii zece ani. Pe mine m-a atras partea umana, pentru ca oamenii pun pasiune in ceea ce fac, vor sa schimbe lucruri, vor sa se autodepaseasca. Este un mediu energic, plin de activitate. Daca ar fi sa fac o comparatie, Canada este acum in zona de optimizare a proceselor, in timp ce noi suntem in faza de dezvoltare”, a afirmat Romanescu.

Citeste si:

Inainte de a fi numit la conducerea GeBOC in Romania, Romanescu a fost functional manager pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) in cadrul GBS (Centrul Global de Servicii al HP), coordonand echipe din Romania, Bulgaria si Slovacia.
El lucreaza pentru HP din iulie 2011, anterior fiind vicepresedinte de operatiuni in cadrul diviziei locale a WNS Global Services.

Seful GeBOC a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si este certificat in consultanta de management, avand abilitati patru zone de competenta: operatiuni, administrarea resurselor umane, relatii cu clientii, conducerea afacerilor.

Citeste si: Seful GeBOC, centrul de servicii al HP: Numarul de angajati este constant, dar nu mai mizam pe crestere numeric

Seful GeBOC, centrul de servicii al HP: Numarul de angajati este constant, dar nu mai mizam pe crestere numerica

Seful GeBOC, centrul de servicii al HP: Numarul de angajati este...

Sursa foto: HP Global e-Business Operations Centre