PrioriPost, brand de operare al serviciilor express din cadrul Postei Romane, are o noua organigrama ce presupune structuri si pozitii complet noi, precum performance manager sau client happiness manager, dar si aducerea de oameni-cheie in organizatie.
Noua organigrama, rezultat al planului de management al PrioriPost, isi doreste sa consolideze departamentele din cadrul organizatiei, sa aduca o mai mare orientare catre client si sa genereze performanta. In noua organigrama, exista pozitia de financial health manager care se ocupa de „sanatatea” economica si financiara a diviziei, denumirea de client happiness manager care se ocupa de multumirea si „fericirea” clientilor, precum si pozitia de performance manager asociata directorului PrioriPost, care este responsabil cu performanta organizatiei din punctul de vedere al cotei de piata, al veniturilor, profitului, satisfactiei clientilor si beneficiilor pentru angajati.

„Ne dorim ca fiecarui coleg al nostru sa ii fie extrem de clar, inca din denumirea pozitiei pe care o ocupa, care este rolul sau in organizatie si care este scopul activitatii pe care o desfasoara. Mai mult, este necesar ca si partenerii nostri, clienti ai companiei, sa primeasca un semn indubitabil, si pe aceasta cale, ca ne preocupa intens gradul de satisfactie pe care il resimt din interactiunea cu serviciile noastre”, a declarat Octavian Badescu (foto), performance manager al PrioriPost.

Pe langa aceste pozitii, exista si un nou departament denumit „departamentul evolutie-transformare” care reprezinta o structura formata din oameni foarte experimentati din PrioriPost, cu deschidere pentru conceptele noi si pentru procedurile din curierat. Din postura de Lideri Transformationali, vor sprijini comunicarea si introducerea de idei inovatoare, oferind solutii potrivite pentru a le intregra intr-un timp cat mai scurt si fara sincope in PrioriPost, facilitand implementarea.

Noua organigrama presupune si atragerea de persoane-cheie in organizatie pentru a maximiza impactul pozitiv si construirea unei echipe puternice pe toate planurile activitatii PrioriPost.

„In zona de HR-Training, vom colabora cu un nume foarte relevant in domeniu, si anume cu Mihaela Forgaciu, iar pe partea de comunicare cu Raluca Bailescu, a carei agentie de comunicare se afla in top 20 agentii de PR din Romania. In acelasi timp, vom imbogati structura cu un aport de know-how specific si relevant curieratului privat, pentru a completa competentele colegilor din PrioriPost”, a adaugat Octavian Badescu.

Noua organigrama intra in vigoare in luna iunie, iar pozitiile vor fi ocupate pe parcursul verii anului 2013.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri