Thomsons Online Benefits, furnizor de software pentru pachete de beneficii pentru angajati, a investit peste 520.000 euro intr-un centru global de pregatire la Cluj-Napoca. Compania britanica vrea sa angajeze inca 100 de specialisti in urmatorii trei ani.
Compania Thomsons Online Benefits, fondata de catre Michael Whitfield (foto) si Chris Bruce, are in prezent 313 angajati, dintre care 234 intr-o filiala din Marea Britanie si 35 in biroul din Singapore.

La un an de la deschiderea biroului din Romania, filiala locala numara 44 de angajati. Centrul din Cluj-Napoca, Thomsons Academy, va reprezenta singura baza de formare si instruire pentru filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj si, incepand cu luna septembrie a acestui an, a filialei care va fi deschisa in Silicon Valley.

Astfel, in fiecare an, aproximativ 200 de persoane nou recrutate, angajati, precum si managerii lor vor urma cursurile Thomsons Academy din Cluj-Napoca pentru a-si dezvolta abilitatile si pentru a-si construi o cariera.

„Suntem incantati sa inauguram Thomsons Academy in Cluj, la doar un an de la deschiderea biroului nostru din Romania. Am fost profund impresionati de calitatea oamenilor Thomsons pe care i-am recrutat în Cluj, precum si de efectul benefic al echipei noastre din Romania asupra celei din Londra. Astfel, cand am decis ca a venit momentul sa cream propriul centru de instruire si excelenta, Clujul a fost locatia perfecta pentru aceasta investitie majora", a declarat Michael Whitfield, CEO al Thomsons.

Intre atuurile pe care le-a avut Cluj-Napoca pentru atragerea acestei investitii se numara si universitatile de prestigiu de aici, care dau specialistii in domeniul tehnologiei, precum si nivelurile salariale mai mici decat in alte tari, cum ar fi Marea Britanie.

Biroul Thomsons din Cluj planuieste sa angajeze inca 100 de persoane in urmatorii trei ani.

„Vom continua sa facem investitii pe termen lung in biroul din Cluj. De altfel, ne dezvoltam într-un ritm rapid si avem in acest moment deja peste 25 de posturi disponibile in cadrul biroului nostru local”, a adaugat Whitfield.

Thomsons Online Benefits a fost infiintata in anul 2000, iar viziunea care a stat la baza sa a fost mutarea serviciilor de beneficii pentru angajati in mediul online. Compania este prezenta in 60 de tari, iar intre clientii sai se numara companiile Cisco, Microsoft, Samsung si RBS.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri