Fondatoarea Brand AdVenture mizeaza pe trei categorii de clienti: manageri tineri din corporatii, antreprenori care abia si-au lansat businessul si oameni din domeniul comunicarii.

“Sunt foarte multi oameni talentati in companiile din Romania. Managementul investeste semnificativ in ei, insa, de cele mai multe ori, doar pentru dezvoltarea abilitatilor tehnice. Vorbim adesea despre «soft skills», dar nu le intelegem rolul foarte bine si neglijam aceasta parte esentiala care chiar face diferenta pe piata muncii si in afaceri. CV-ul te ajuta si el pana la un punct, dar dupa aceea trebuie sa iesi in evidenta. Pe de alta parte, antreprenorii au nevoie ca de apa de branding personal: cei care sunt la inceput de drum au adesea idei bune, stapanesc partea tehnica, stiu sa vanda, dar nu stiu de unde sa inceapa. Se vorbeste tot mai mult despre start-up-uri si devine tot mai greu sa le diferentiezi. De asemenea, oamenii de comunicare de cele mai multe ori isi construiesc o cariera si o reputatie solida proiectand si implementand strategii de comunicare pentru companiile in care lucreaza, dar prea putini reusesc sa isi contureze in mod constient propria identitate”, afirma Ana Maria Gavrila,

Ana-Maria Gavrila are experienta de 11 ani in comunicare, dintre care sase in presa la Mediafax, Bucharest Business Week si Investor Media Grup. Din martie 2008 s-a angajat ca manager de relatii publice pentru compania de consultanta si audit financiar Deloitte, de unde a plecat in aceasta vara pentru a fonda compania de branding personal Brand AdVenture.

Afla mai multe in articolul: Fostul om de comunicare al Deloitte, devenit antreprenor: Intreprinzatorii au nevoie ca de apa de branding personal

Fostul om de comunicare al Deloitte, devenit antreprenor: Intreprinzatorii au nevoie ca de apa de branding personal

Fostul om de comunicare al Deloitte, devenit antreprenor:...

Sursa foto: Ana Maria Ioras