Sa te pricepi la finante, sa invarti cifre zi de zi si sa obtii rezultate financiare tot mai bune nu mai este de ajuns. Daca vrei sa supravietuiesti ca CFO (director financiar), mai ai de invatat ceva: sa faci lobby. Adica sa stii sa interactionezi cu ceilalti si sa sa-i influentezi pe cei care iau decizii politice.

Asa sustin directori financiar din intreaga lume, adunati la o conferinta in Indonezia, care iti spun urmatorul lucru: "Avem o relatie buna cu economisti si oficiali guvernamentali pentru a cunoaste si conecta impactul la industria noastra, la compania noastra, la finantele noastre si astfel sa putem previziona mai bine", potrivit CFO.com.

Potrivit sursei citate, cei care detin functia de CFO nu trebuie doar sa analizeze politica, ci trebuie sa o si schimbe. In plus, psihologii impart ocupatiile in functie de tipul de personalitate, asa ca directorii financiari se incadreaza in general in categoria „intelectual/investigator”, in timp ce lobby-istii din grupurile de interese politice intra in categoria "social/convingator".

Esti antreprenor, director financiar sau lucrezi in cadrul unui unui departament economic/financiar al unei organizatii si te intereseaza domeniul fiscalitatii? Participa la Conferinta "Fiscal" 2014. Inscrie-te gratuit aici. Daca vrei sa discuti cele mai recente modificari legislative, precum si evolutiile anticipate pe termen scurt si mediu, atunci trebuie sa participi la Conferinta "Fiscal 2014". Tot ce trebuie sa faci pentru a participa la conferinta este sa completezi formularul disponibil aici, iar 100 de cititori vor fi selectionati in functie de experienta si de interesul pentru zona de fiscalitate si vor fi anuntati ulterior prin email si telefon.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri