„Punctul de ponire al unei cariere este foarte important pentru tineri, alegerile lor initiale influentandu-le traseul profesional pe termen lung. Suntem bucurosi ca le putem oferi studentilor din Romania, pentru al cincilea an consecutiv, oportunitatea unui program de internship cum este Butterfly Effect. Tinerii care participa in program vor avea parte de initierea profesionala care speram ca-i va ajuta sa faca primii pasi in cariera si chiar sa intre in echipa PepsiCo”, a declarat Antonia Iordache, East Balkans Commercial HR & Balkans Internal Communication Manager.

In editiile anterioare ale programului de internship, 65 de tineri au beneficiat de cursuri de formare in cadrul companiei, iar 15 dintre acestia sunt momentan angajati PepsiCo, in diverse departamente. Aplicatiile pentru programul de internship de anul acesta se primesc pana pe 6 mai 2014. Programul se va desfasura in perioada mai-septembrie 2014.

In datele de 10, 14 si 15 aprilie vor avea loc sesiuni de comunicare gazduite de Academia de Studii Economice, Universitatea Bucuresti si Universitatea Politehnica Bucuresti. In cadrul acestor sesiuni, studentii vor avea ocazia sa afle mai multe informatii despre internship si despre companie, de la profesionistii PepsiCo, dar si de la fosti participanti la editiile precedente ale programului „Butterfly Effect”.

PepsiCo ofera cel mai extins portofoliu mondial de marci de produse alimentare si bauturi, incluzand 19 linii de produse diferite, avand venituri totale de aproximativ 60 miliarde de doari. Afacerile principale ale companiei sunt reprezentante de Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay si Pepsi Cola.

Sursa foto: Tanar in companie, Shutterstock