Daca incepi o afacere nu inseama ca trebuie sa te pricepi la toate. Treaba ta este sa aduni oamenii potriviti pentru fiecare job in parte si sa stii ce sa le ceri. Insa ca sa obtii cat mai multe de la respectivii oameni, trebuie sa-i asculti. Iata cum poti sa-ti imbunatatesti abilitatile de ascultator in relatia cu angajatii, clientii si partenerii de afaceri.

Sa spunem ca ti-ai deschis o firma care organizeaza evenimente. Asta nu inseama ca trebuie sa intri in panica pentru ca nu te pricepi la design grafic, sa zicem. Trebuie doar sa-ti dai seama ce arata mai bine, in functie de evenimentele pe care vrei sa le organizezi, si care este omul cel mai bun care poate sa faca design grafic pentru tine, potrivit unui articol inc.com. Liderii buni stiu sa-si asculte angajatii, iar lucrul asta duce la rezultate pozitive.

Citeste articolul integral pe Cariereonline.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri