Pentru managerul unei firme mici nu e simplu sa angajeze oamenii potriviti. Asta deoarece e costisitor sa faca training cu noii angajati si sa-i treaca prin toate etapele pregatitoare muncii intr-un firma mica, potrivit unui articol de pe site-ul Brazen Careerist. Solutia este sa managerieze cu grija fluctuatia mainii de lucru si sa faca in asa fel incat sa nu-i plece angajatii, astfel acesta nu se va confrunta niciodata cu o criza in materie de personal.

Iata sase strategii pe care patronii IMM-urilor le adopta pentru a-si imbunatati deciziile in ceea ce priveste angajarile:


1. Verifica trecutul angajatului

Managerii fac acele „background checks”, iar daca inca nu le fac, situatia nu va dura foarte mult. De ce? Pentru ca nu sunt costisitoare – la ora actuala, o verificare elementara costa aproximativ 112 lei – si le permite sa aiba o imagine de ansamblu asupra acceptabilitatii respectivului candidat. Patronii au nevoie de angajati de incredere, iar aceste „background checks” ii ajuta sa excluda din ecuatie posibilii angajati cu un trecut dubios.