Poate ca te intrebi care sunt motivele pentru care stilul tau de leadership nu functioneaza uneori. Iti propun mai jos o serie de comportamente, pe care daca le vei practica, este posibil sa te conduca spre o relatie mai eficienta cu oamenii tai:

1. Incurajeaza! Nu toti oamenii tai sunt talente de top. Pe acestia incurajeaza-i si ridica-le performanta valorificandu-le potentialul pe care il au. Promovand un astfel de comportament si ei vor face acelasi lucru la randul lor, cu ceilalti.

2. Defineste roluri si responsabilitati! Traseaza planuri de cariera orientate spre leadership pentru toti oamenii tai nu doar pentru cei in care ai identificat potential de leader. Poate fi dificil sa faci lucrul acesta insa e ceva ce un leader TREBUIE sa faca. Asigura-te ca ai un plan de dezvoltare pentru fiecare iar inclusiv pentru cei cu performanta scazuta. Asigura-te ca fiecare stie planul!

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri