Indiferent cu ce te ocupi, se pare ca niciodata nu iti ajung toate cele 24 de ore dintr-o zi. Dar stii ce? Nu ai cum sa pui mai multe ore in zi si... nici nu ai avea de ce. Oamenii care au succes muncesc inteligent. Iata cateva mici secrete pentru a fi mai eficient la munca.

1. Prioritizeaza-ti taskurile

Asta e un task in sine. Ce ar trebui sa faci mai intai? Sa discuti propunerea de reinnoire a contractului cu un client important? Sau altceva...? Raspunsul: prioritizeaza-ti taskurile in functie de ROI (return on investment). Oricine poate sa faca asta, secretul e sa stii cum s-o faci. Daca iti plac programele, fa-ti un calendar saptamanal sau lunar. Daca preferi listele, atunci e indicat sa-ti faci o lista cu prioritati la inceputul fiecarei zile. Sa iti stii prioritatile te va ajuta nu doar sa-ti indeplinesti obiectivele, ci sa te concentrezi pe lucrurile care chiar conteaza.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri