Date oferite de PwC

Raportul - The female millennial: A new era of talent – dezvaluie faptul ca femeile Generatiei Y sunt mult mai increzatoare in faptul ca pot ajunge intr-o pozitie de top management in cadrul companiei in care lucreaza in acest moment, in special cele care se afla la inceput de cariera (49%).

Femeile Generatiei Y considera ca una dintre cele mai atragatoare caracteristici ale unui angajator sunt oportunitatile de avansare in cariera pe care le ofera (53%) - ceea ce le face pe acestea sa fie mai increzatoare in cariera lor si mai ambitioase decat toate generatiile precedente.

Citeste si:

Cele mai increzatoare femei ale Generatiei Y sunt in Brazilia (76%), India (76%) si Portugalia (68%), in timp ce femeile din Japonia (11%), Kazahstan (18%) si Germania (19%) se afla la polul opus.

"Studiile nostre arata ca, atunci cand vorbim de femeile Generatiei Y, vorbim, de fapt, de o noua era a managementului talentelor. Ele sunt mult mai educate si patrund pe piata muncii in numere mult mai mari decat orice generatie anterioara. Insa, acesta nu este singurul lucru care s-a schimbat – ele vin si cu o mentalitate noua asupra carierei", a declarat Dennis Nally, presedinte al PwC International.

Dat fiind ca experienta unei femei in varsta de 34 de ani apartinand Generatiei Y, cu 12 ani de cariera in spate, este diferita fata de aceea a unei tinere de 22 de ani aflata abia la inceputul carierei, raportul analizeaza dorintele femeilor acestei generatii in functie de stadiul in care se afla cariera lor: cele la inceput (0-3 ani de experienta profesionala), cele aflate in plina dezvoltare (4-8 ani de experienta profesionala) si cele cu cariera stabila (9 sau mai multi ani de experienta profesionala).

Sursa foto: Femeie cu putere