Focusul dezvoltarii are la baza cele 5 categorii de competente definite pentru noul profil al managerului de magazin: profesionale, antreprenoriale, personale, de conducere si sociale.

"Criteriile de performanta pe care mizeaza Lidl in activitatea sa au devenit tot mai numeroase in ultimii ani: asteptari mai mari din partea clientilor, sortimente de produse din ce in ce mai diversificate, tranzactii zilnice complexe derulate intr-un ritm tot mai alert. Toate acestea pun echipele de angajati din magazine in fata unor provocari aflate in continua schimbare. Astfel, si cerintele ce vizeaza managementul fiecarui magazin Lidl cresc, iar sefii de magazine impreuna cu angajatii fiecarui magazin au un rol cheie in tot acest proces” declara Frank Wagner, director national de vanzari, membru al Consiliului de Conducere Lidl Romania.

Toti sefii de magazine vor parcurge un stagiu de dezvoltare ce a debutat cu evaluarea anuala si urmeaza a fi individualizat printr-o verificare pe parcursul careia profilul individual va fi analizat cat mai exact si mai complex cu putinta. Pe baza acestei analize, va fi dezvoltat si implementat, pentru fiecare sef de magazin, un program de perfectionare si dezvoltare adaptat nevoilor sale de-a lungul a 12 luni consecutive.

Sursa foto: Manager/Shutterstock.com