Urmatoarea generatie de lideri nominalizeaza calitatea vietii ca principal driver de performanta in organizatii, in timp ce liderii actuali il plaseaza pe locul al cincilea.
Cele mai importante rezultate ale studiului Sodexo:

  • Pentru 66% dintre liderii intervievati, calitatea vietii este deja o prioritate in cadrul organizatiei lor;
  • 86% afirma ca au implementat deja cel putin trei initiative de imbunatatire a calitatii vietii;
  • 60% din organizatii au un buget dedicat pentru aceste initiative;
  • 48% dintre lideri au desemnat deja o echipa sau o persoana dedicata pentru a supraveghea calitatea vietii;
  • 57% dintre liderii intervievati sunt convinsi de importanta impactului calitatii vietii asupra performantei organizatiei lor;
  • In 62% dintre organizatii este masurat impactul calitatii vietii asupra performantei.

"Imbunatatirea calitatii vietii a devenit un aspect esential odata cu schimbarile demografice, economice, tehnologice si de mediu, pe care le traversam in prezent. Pentru cele mai multe organizatii, avantajul competitiv va rezulta in viitor din abilitatea de a genera valoare umana adaugata. Importanta calitatii vietii va creste pe masura ce noile tehnologii vor amplifica vocile consumatorilor, iar noile generatii vor avea un rol tot mai important pe piata muncii”, considera Michel Landel, CEO Sodexo.

Sodexo este prezenta in Romania din 1998. In prezent, compania numara 630 de angajati.

Sursa foto: Angajat suparat/Shutterstock.com