Startul oficial al proiectului are loc odata cu prima editie de targ din data de 28 mai, care se desfasoara in Bucuresti, in mallul AFI Palace Cotroceni, intre orele 11.00 – 20.00. Urmeaza targurile din Pitesti si Ploiesti in luna iunie, iar in septembrie “caravana de dezvoltare profesionala” revine in Bucuresti.

In fiecare oras, cadrul expozitional va cuprinde minimum 10 standuri ale angajatorilor de nisa reprezentativi pentru aria de comunicare. Fiecare din cele patru editii ale evenimentelor de cariera va crea un teren fertil pentru organizarea de interviuri si/sau simulari live, concursuri si competitii, pre-testari pentru viitorii angajati, dar si workshopuri de prezentare ale companiilor prezente, totul gratuit.

Principalii jucatori din domenii diverse ale industriei de comunicare vor prezenta oferte de angajare din domenii precum customer care, relatii publice, mass media, marketing, advertising, beauty sau productie multimedia. Fabrica de Joburi promoveaza atat oportunitati de cariera, cat si instrumente moderne de formare si recrutare destinate viitorilor profesionisti din domenii conexe mass-media.

In fiecare din cele trei orase vizate, targul va reuni companii romanesti si multinationale, agentii de recrutare, agentii de publicitate si de productie multimedia, dar si saloane de beauty care activeaza pe piata de profil. Acestea vor veni cu oferte de jocuri calibrate pe nevoile celor care isi doresc o cariera in domeniu. Printre brandurile care vor fi prezente pe 28 mai in Bucuresti se numara Euroanswer, Blue Point, Competence Call Center (CCC), Catalyst, Mystery Shopping Agency, Thomas Olivier, Urgent-Cargus, Realitatea, Depanero si Genpact.

Sursa foto: Job search/Shutterstock.com