Inainte ca angajatorii sa poata recruta pe cineva au nevoie de siguranta ca acea persoana chiar isi doreste jobul respectiv sau vrea sa se angajeze in general. Iar acest lucru nu este deloc usor de obtinut, insa nu imposibil.

David Politis, CEO al companiei de software in cloud BetterCloud, a declarat ca pentru a afla daca un candidat isi doreste cu adevarat o pozitie si daca ce isi doresc in cariera se potriveste cu acel job si cu compania, adreseaza urmatoarea intrebare “Care ar fi jobul visurilor tale daca ai putea face orice ti-ai dori?”.

Ulterior, managerul adreseaza intrebarea “De ce nu faci deja acel lucru?”, precizand ca aceste doua intrebari spun multe despre pasiunile si temerile candidatului, scrie Business Insider.

Apoi, in cadrul interviului, managerul cere detalii despre prioritatile candidatului si experienta. “Ce iti place in fiecare zi la locul de munca si ce urasti sa faci?”, este de asemenea o intrebare adresata candidatului.

Managerul considera ca in prezent multe companii isi doresc “sa vanda anumite roluri”.

“Obisnuiam sa fac acelasi lucru la inceputul carierei si am invatat ca acesta strategie esueaza de fiecare data. Atat candidatul cat si angajatorul ar trebui sa discute despre partile bune si despre cele mai putin placate ale jobului respective pentru a ajunge la un rezultat pe termen lung si astfel se vor evita surprizele de pe parcurs”, sfatuieste Politis.

Sursa foto: Om cu lupa, Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri