Potrivit Harvard Business Review, Nooyi "emana incredere" in prezent si este concentrata pe identificarea de noi metode de adaptare a companiei la schimbarile dorintelor consumatorilor.

Aceasta a declarat pentru HBR ca inspiratia sa zilnica pentru a mentine compania PepsiCo pe crestere isi are radacinile in modul rebel in care aceasta a crescut in conservatorul oras Madras (Chennai), India.

"In acele vremuri, totul functiona dupa un stereotip conservator bine definit, iar tot ce am facut a fost o iesire din cadru. Am cantat intr-o trupa rock. M-am catarat in copaci. Am facut lucruri care ii determina pe parintii mei sa se intrebe "Ce naiba face?". In acelasi timp, am fost un student bun si o fiica buna, iar familia mea nu s-a rusinat niciodata cu mine. Si am avut noroc ca barbatii din familie mea sa creada in ideea ca femeile trebuie sa aiba aceeasi sansa cu barbatii in orice domeniu", a afirmat Indra Nooyi, scrie Business Insider.

Citeste si:

"In continuare sunt o persoana rebela si mereu spun ca nu putem sta degeaba. In fiecare dimineata trebuie sa te trezesti cu o teama sanatoasa ca lumea este in schimbare si cu convingerea ca pentru a castiga trebuie sa te tranformi rapid si sa fii mai iute ca toti ceilalti", spune sefa PepsiCo.

CEO-ul spune ca in prezent PepsiCo evolueaza mai repede decat a facut-o vreodata pana acum, testeaza produse si le dezvolta pe cele cu priza la public.

Produsele PepsiCo sunt vandute peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume. In 2013, PepsiCo a avut un venit net de peste 66 miliarde dolari si are 22 de branduri care genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.

Foto: imagine Pepsi, Shutterstock

Sursa foto: Mediafax Foto