Tinerii care sunt in cautarea unui job sau care isi doresc sa inceapa cu dreptul in cariera trebuie sa stie ca pana la finalul anului marile companii specializate in outsourcing la nivel local pregatesc sute de joburi.

Popularitatea serviciilor de call-center este in crestere, iar acest lucru poate fi observat mai ales prin cresterea competitivitatii in ceea ce priveste angajatorii la nivel local. In opinia BluePoint, unul dintre cei mai mari jucatori specializati in servicii de call-center, domeniile cu cel mai mare potential de dezvoltare pentru industria de call center sunt cele care interactioneaza foarte mult cu consumatorii, atat pe zona de customer care, cat si pe zona de sales sau fidelizare, precum banking, telecom, pharma sau comert online, rezultand de aici o oportunitate foarte mare pentru a oferi noi locuri de munca celor interesati de o cariera in domeniu.

In acest fel, compania se afla intr-un plin proces de recrutare ce va presupune, in final, recrutarea a nu mai putin de 140 de angajati in anul 2015.

“In primele 6 luni ale lui 2015 am recrutat aproximativ 60 de persoane si estimam ca, pana la finalul anului, vom angaja aproximativ 80 de persoane. (…) Fiecare tipologie de proiect urmareste anumite competente profesionale si umane. De exemplu, un proiect de sales necesita persoane cu bune abilitati de comunicare verbala, energice si cu capacitate de negociere. Pe de alta parte, pentru un proiect de customer care este potrivita o persoana atenta la detalii, calma si cu abilitatea de a fi empatica. Ca atare, profilul angajatului pe care il cautam in procesul de recrutare este diferit, in functie de necesitatile si tipul proiectului. Insa, de fiecare data, determinarea, seriozitatea si implicarea sunt atributele-cheie pe care le cautam la potentialii angajati”, a declarat Violeta Rosu, managing director BluePoint.

Potrivit BluePoint, in momentul de fata domeniul cheie pe care isi concentreaza activitatea compania specializata in servicii de call center este cel al FMCG, iar cei mai cautati sunt potentialii angajati vorbitori de engleza, maghiara sau italiana.

CCC, plus 270 de angajati in portofoliu: ce se cauta

Competence Call Center (CCC), unul dintre principalii furnizori de servicii de customer service de pe piata locala, cu circa 650 de angajati, vrea sa recruteze aproximativ 270 de oameni pana la finalul anului in centrele din Bucuresti si Brasov, au declarat pentru wall-street.ro, reprezentantii companiei.

Compania are 500 de angajati in centrul din Bucuresti, deschis in 2007, si 150 la Brasov, filiala care a fost infiintata in vara anului trecut.

„Am deschis ce de-a doua locatie din Romania in iunie 2014, la Brasov, si planuim sa ne extindem in continuare pe aceasta piata", sustin reprezentantii CCC.

Anul acesta compania vrea sa creasca numarul de salariati cu 20% fata de 2014. Anul trecut, compania avea un numar mediu de 308 angajati, potrivit Ministerului de Finante.

„Ne propunem ca pana la finalul anului 2015 sa recrutam 270 de persoane pentru cele doua locatii din Romania. In prezent, compania cauta vorbitori de franceza, germana, engleza, spaniola si italiana. Din totalul persoanelor care vor fi recrutate in acest an, 100 de oameni vor fi angajati la sediul din Brasov, care a fost inaugurat in luna iunie a anului 2014”, spune Georgescu.
„In acest moment, avem dificultati in a gasi suficienti angajati vorbitori de limba franceza pentru a acoperi cererea mare existenta in cadrul proiectelor actuale care se desfasoara in aceasta limba. Cererea pentru vorbitori de limbi straine este intr-o crestere constanta in zona de outsourcing”.

De asemenea, compania are in vedere consolidarea echipelor de project leaders si agent coaches. In opinia reprezentantilor companiei de outsourcing, cele mai active perioade in domeniul serviciilor de outsourcing sunt aprilie si septembrie.

CGS, inca 200 de angajati pana la finalul anului

Computer Generated Solutions (CGS), cel mai mare jucator de pe piata locala de outsourcing, cu aproximativ 3.000 de angajati, are in plan sa recruteze 200 de oameni pana la finalul anului, angajarile urmand sa fie facute in toate cele patru centre pe care le are in Romania (Bucuresti, Brasov, Sibiu si Targu-Jiu).
In luna martie a acestui an, CGS anunta ca are in plan sa angajeze in jur de 500 de persoane in prima parte a acestui an, compania urmand ca pana la finalul anului sa isi adauge in echipa circa 700 de angajati.

“Anul acesta avem in plan sa extindem cateva proiecte in toate cele patru sedii curente in care ne desfasuram activitatea. In ceea ce priveste posturile disponibile, acestea ar fi pe zona de customer care, unde cautam vorbitori de limba engleza, franceza, germana, italiana, spaniola si maghiara”, a precizat Vladimir Sterescu pentru wall-street.ro.

Majoritatea angajatilor CGS Romania lucreaza pe posturi de customer care, customer suport, IT helpdesk, account receivable sau de reprezentant relatii cu clienti. Aproape 70% dintre ei vorbesc cel putin o limba straina la un nivel avansat, compania oferind servicii in 18 limbi straine. De asemenea, 90% dintre angajat sunt studenti sau au absolvit o institutie de invatamant superior.

Angajatii care stiu limbi straine si IT, greu de gasit

„In prezent, sunt foarte greu de gasit candidatii care pe langa cunoasterea unei limbi straine au si alte cunostinte, precum ar fi cele de IT si vanzari”, mai spune managerul CGS Romania.

Anul trecut compania s-a extins cu al patrulea centru in Romania, pentru biroul din Targu-Jiu filiala americanilor recrutand peste 100 de persoane.

CGS are 1.400 de salariati la Bucuresti (2006), peste 1.000 in Brasov (sediu deschis in 2008), in jur de 500 la Sibiu (centru infiintat in 2011) si aproximativ 100 la Targu-Jiu (centru deschis anul trecut).

Webhelp vrea sa incheie anul cu peste 2.000 de angajati

Grupul francez Webhelp, care activeaza in zona de BPO, planuieste ca pana la finalul acestui sa sa incheie cu un numar de 2.015 angajati, asta dupa ce in prima parte a acestui an a derulat o ampla campanie de recrutare prin reteaua de socializare Facebook, prin intermediul careia a angajat nu mai putin de 300 de angajati.

Webhelp Romania, care, in prezent, are peste 1.600 de angajati in cele patru sedii (doua in Bucuresti si cate unul in Galati si Ploiesti) intentioneaza sa formeze o echipa de 2.000 de angajati pana la finalul acestui an. Compania a ales sa organizeze acest eveniment pe Facebook unde are peste 9.000 de prieteni.

„In 2015 vrem sa ajungem la 2.015 angajati. Am adaugat clienti noi in portofoliul companiei si suntem pregatiti sa ne dezvoltam echipa. Cautam solutii pentru a fi cat mai accesibili candidatilor. Si, pentru ca majoritatea angajatilor nostri sunt tineri, stim cat este de important sa fim aproape de de acestia si sa gasim o forma de dialog mai putin solicitanta. Iar reteaua de socializare Facebook asigura cadrul ideal. La acest eveniment online, care se va desfasura pe chat-ul paginii noastre - se pot adresa intrebari, se pot trimite CV-uri, iar echipa noastra este pregatita sa ofere raspunsuri in timp real si sfaturi extrem de utile care sa ajute la angajare”, a precizat Mihaela Rusu, director general al Webhelp Romania.

Webhelp Romania pune la dispozitie job-uri atat pe proiecte de voce (call-center), cat si backoffice (BPO). Noii angajati beneficiaza de training-uri specializare, iar echipa are la dispozitie un program complex de formare continua.

Luxoft se apropie de 400 de specialisti in departamentul de investment banking

Luxoft Holding, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de dezvoltare software si solutii IT, isi extinde echipa din Romania si angajeaza 20 de specialisti IT in divizia Data Services, dedicata proiectelor din zona financiara. Viitorii angajati se vor alatura astfel echipei de peste 350 de ingineri IT care dezvolta solutii de investment banking pentru clientii din sectorul financiar.

Divizia Data Services ofera solutii tehnologice si asistenta pentru operatiunile globale ale bancilor de investitii, precum activitati de front office, creditare si conformitate legala. Aplicatiile dezvoltate si implementate de catre aceasta divizie faciliteaza distributia strategica a datelor de referinta, care permit eficientizarea operatiunilor clientilor.

In cadrul diviziei Data Services, Luxoft Romania angajeaza specialisti IT pe pozitii de Web Developer, SQL Developer, Business Analyst si Senior Java Developer. Acestea vizeaza competente de lucru cu tehnologii si limbaje IT, precum HTML 5, CSS, MS SQL, Java, Linux si cunostinte avansate de limba engleza.

“Proiectele din zona financiara au inregistrat o dezvoltare sustinuta, drept urmare ritmul angajarilor in echipele dedicate este, de asemenea, in crestere. Estimam ca aceasta tendinta se va pastra si in perioada urmatoare. Obiectivul nostru este de a livra proiectele pe care le dezvoltam pentru clientii nostri actuali, precum si sa atragem noi proiecte in portofoliul nostru”, a declarat Bogdan Pelinescu, director general Luxoft Romania.

Luxoft Romania are 1.400 de angajati si este cel de-al treilea centru in cadrul grupului, din acest punct de vedere.

Stefanini, 50 de noi angajati in Sibiu pana la finalul anului

Stefanini Romania, subsidiara locala a Stefanini, unul dintre principalii jucatori globali in externalizarea de servicii IT, intentioneaza sa recruteze inca 50 de persoane pentru centrul din Sibiu, care pana la sfarsitul anului va numara 250 de angajati, potrivit estimarilor companiei.

Stefanini a angajat anul acesta circa 65 de persoane in centrul din Sibiu, in special pentru functia de Helpdesk Technician – vorbitori de germana, spaniola, italiana si franceza, iar in paralel, compania a desfasurat procese de recrutare interna, care au oferit angajatilor oportunitatea de a fi promovati in functiile de Senior Helpdesk Technician, Trainer, Case Team Assistant, Team Leader, Incident Controller, Quality Specialist, Account Liaison, project coordinator.

In urmatoarele luni, Stefanini intentioneaza sa recruteze inca 50 de persoane pentru centrul din Sibiu, echipa de acolo urmand sa creasca la cel putin 250 de oameni pana la sfarsitul anului.

”In perioada urmatoare cautam noi colegi pe functia de Helpdesk Technician, cunoscatori ai limbilor germana, spaniola, italiana, franceza, iar intern vom mediatiza roluri precum Project Coordinators, Incident Controller, Quality Specialist, Trainer, Project Trainer”, spune Oana Calcan, recruitment coordinator, Stefanini Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri