Potrivit unei analize publicate pe LinkedIn, compania joaca un rol important in decizia unui angajat de a-si da demisia. Managementul executiv este cel care da tonul si cel care stabileste cultura unei companii, cel care stabileste scara salariala si politicile pe care managerii trebuie sa le respecte si sa le transmita mai departe. Relocarile, problemele familiale sau alte situatii care se ivesc, cantaresc si ele greu in momentul in care un angajat se hotaraste sa plece. Asadar, managerii, acei sefi atat de huliti pe atat de multe voci, nu sunt cei care detin puterea absoluta atunci cand vine vorba de angajati.

Cu toate astea, desi compania este cea care arunca de regula zarurile si are o influenta foarte mare asupra a tot ce misca in interiorul ei, managerii de departamente au o influenta la fel de mare. Daca nu mai mare! Sau, cel putin, asa se vede in partea de poveste a echipelor pe care managerii le conduc. Din perspectiva angajatului, managerul este fata si vocea organizatiei. Sa credem altceva ar inseamna sa subestimam intr-un mod grosier rolul pe care il are un manager intr-o organizatie. Managerul este cel care poate atenua impactul unei vesti proaste, cel care poate sa stabileasca ce comportament este permis si, in acelasi timp, cel care poate promova o cultura organizationala a corectitudinii si a intelegerii.

Citeste in continuare pe cariereonline.ro.