Autoturismele au fost acordate angajatilor care au finalizat un proiect de formare, care a avut ca obiectiv perfectionarea sefilor de magazin din intreaga tara, oferindu-le posibilitatea de a-si imbunatati competentele manageriale si de leadership.

Autoturismele oferite managerilor de magazin fac parte din pachetul atractiv de beneficii oferit in semn de apreciere pentru implicarea lor.

Cei 148 de manageri vor putea utiliza autoturismele atat in scopuri care deservesc interesele companiei, cat si in interes personal.

„Lidl crede in angajatii sai, iar dezvoltarea acestora este una dintre prioritatile noastre. Prin perfectionarea si calificarea sefilor de magazine, Lidl investeste in viitorul lor, in performanta, facand un pas esential catre excelenta manageriala. Autoturismele primite de catre sefii de magazine sunt expresia aprecierii pe care le-o purtam pentru activitatea pe care o indeplinesc. Ne dorim ca ei sa evolueze in continuare in cadrul acestui program, sa se dezvolte ca manageri desavarsiti si sa isi sprijine echipele pe calea catre succes,” a declarat Antoniu Radu, director national administrativ, membru al Consiliului de Conducere Lidl Romania.

Reteaua Lidl Romania numara, in momentul de fata, un total de 190 de magazine in toata tara si peste 4.200 de angajati.

Sursa foto: J. Lekavicius, Shutterstock