”Anul 2015 se prefigureaza a fi cel mai bun din istoria Ascendisdin punctul de vedere al rezultatelor financiare ale grupului. Ne-am intalnit in salile de curs cu peste 15.000 de cursanti si in centrele de evaluare cu peste 500 de persoane. In plus, la inceputul anului ne propusesem sa realizam 250 de evenimente corporate – team building-uri si conferinte. Pana la finalul anului vom fi finalizat 280 de astfel de evenimente. Astfel, in total am interactionat cu mai mult de 35.000 de persoane in 2015. Estimez ca afacerile grupului vor creste cu 16% anul acesta, fata de nivelul de 4,7 milioane de euro inregistrat in 2014”, a declarat Andrei Gosu, directorul general al Ascendis.

Afacerile grupului au crescut in contextul in care companiile din Romania, in special multinationalele, au alocat bugete mai mari pentru instruirea angajatilor, pe fondul cresterii economice.

De asemenea, la avans si-au adus aportul si lansarea unor produse noi (de exemplu, programele de training pe teme precum marketing digital, coaching sau mentoring etc.), precum si cresterea cererilor pentru programe de tip simulari de business.

”Piata serviciilor de training corporate din Romania a crescut constant in ultimii 3 ani, dupa declinul din anii de criza (2009-2010), aflandu-se in prezent la o valoare cuprinsa intre 30 - 40 de milioane de euro, conform estimarilor noastre. Tendinta de crestere se va mentine si in anii urmatori, intrucat companiile care vin sau care isi extind activitatea in Romania vor fi nevoite sa investeasca tot mai mult in formarea angajatilor, daca vor rezultate de business mai bune. In plus, Romania mai are de recuperat un mare decalaj fata de alte tari, intrucat doar 1,5% din populatia cu varste cuprinse intre 24 si 64 de ani a participat in 2014 la un program de invatare continua, ponderea fiind de sapte ori mai scazuta decat media inregistrata la nivelul statelor Uniunii Europene (de 10,7% in 2014), potrivit datelor Eurostat”, a mai spus directorul general al companiei.

Citeste si:

In 2015, clientii furnizorului de training s-au preocupat cel mai des de teme precum eficacitate organizationala, customer experience, creativitate si inovatie, leadership, climat de lucru si initiativa, iar cel mai mare numar de proiecte implementate au fost pentru companii din domeniile: financiar-bancar, retail, IT&C, productie si telecom.

Ascendis, compania de training si consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale, si-a inceput activitatea in anul 1997. Cu afaceri de 4,7 milioane de euro in 2014, grupul ofera servicii de consultanta, training, team building, well-being si training de limbi straine. Compania are o echipa de 67 de consultanti si facilitatori si un portofoliu de peste 160 de clienti constanti.

Piata programelor de instruire a angajatilor a fost estimata la valoarea de 30- 40 de milioane de euro in Romania in 2014. Ascendis concureaza pe piata trainingurilor cu Trend Consult, Equatorial, TMI, CBC Romania, Human Invest.