Calitatea de a tine un discurs structurat il ajuta pe manager sa comunice eficient cu oamenii sai.

"Intr-o intalnire sau sedinta un discurs trebuie sa tina maxim jumatate de ora, timp in care este important ca managerul sa interactioneze cu oamenii. Se recomanda aceste lucruri in contextul in care oamenii sunt bomrbadati oricum de intalniri si nu vor sa piarda timpul astfel, mai ales ca unii manageri isi justifica activitatea prin numarul de intalniri pe care le tin. O sedinta nu trebuie sa dureze mai mult de 30 de minute, iar agenda trebuie predefinita pe e-mail", a explicat Andrei Dunuta (foto), Selftrust Academy.

De asemenea, din reteta unei sedinte de succes trebuie sa lipseasca ingredientul numit slide-uri in Power Point sau trebuie utilizat cat mai putin.

"Trebuie sa renunti la slide-uri in Power Point, pentru ca asttfel de prezentari sunt mai eficiente daca le trimiti pe e-mail oamenilor. Acelasi sfat este valabil si pentru vorbitorii dintr-o conferinta, de la care oamenii vor sa afle ce au de spus, in afara flipchart-ului sau a slide-urilor", a aratat Dunuta.

Potrivit trainerului, capacitatea de a tine un discurs bun, de a vorbi bine in public, ii poate ajuta pe oameni sa castige salarii mai bune si sa fie promovati la locurile lor de munca.

Increderea ca vorbesti bine iti ofera vizibilitate

Abilitatile de a vorbi bine in public, fie ca este vorba de o intalnire de afaceri sau de o conferinta, pot fi antrenate prin traininguri tematice.

Citeste si:

Andrei Dunuta a aratat ca un curs deschis de public speaking costa in cadrul Selftrust Academy 650 de lei si dureaza doua zile si jumatate. Compania tine si cursuri corporate, iar o zi de curs cu 12-16 participanti costa in total 1.000 de euro.

Selftrust Academy este o companie de traininguri axate pe vanzari, public speaking, leadership si dezvoltare personala, fondata de trainerii Alin Comsa si Andrei Dunuta. Cei doi au organizat anul trecut competitia “Who`s King in Public SpeaKING?”, un eveniment de public speaking creat urmand conceptul show-urilor TV live, in care concurentii se intrec live in discursuri, iar publicul si juriul decid pe loc cine merge mai departe.

Selftrust Academy imbina elementele de training cu elemente din domenii variate precum teatru, muzica, literatura, pictura.

Firma de training a realizat in 2015, primul an de activitate pe piata si considerat de cofondatori un an de branding, 71 de conferinte si cursuri (o parte gratuite), la care au luat parte 5.000 de oameni, obtinand un profit de 50.000 de euro. Pentru 2016, cei doi cofondatori si-au propus o tinta de 100.000 de euro profit.

Sursa foto: Digital Genetics, Shutterstock