Ministerul Culturii lanseaza procedura de recrutare a cinci membri ai Consiliului de Administratie al RomaniaFilm, precum si a unui membru reprezentant al Ministerului Culturii in acest Consiliu.

In prezent, RomaniaFilm este o regie autonoma (Regia Autonoma a Distributiei si Exploatarii Filmelor – R.A.D.E.F.), aflata sub autoritatea Ministerului Culturii, avand ca principal obiect de activitate proiectia de filme cinematografice.

Noua conducere va fi mandatata cu putere si autoritate largi si va avea ca principala misiune sa aduca aceasta institutie la standarde europene intr-un timp rezonabil de scurt.

Mandatul noului Consiliu de Administratie este de 4 ani.

Profilul candidatului ideal este profilul obisnuit corespunzator nivelului de senioritate necesar ocuparii unui asemenea post intr-o companie privata sau publica de dimensiuni comparabile cu acest domeniu specific de activitate.

Cerintele obligatorii pentru reprezentantul Ministerului Culturii sunt: studii universitare, experienta de cel putin 5 ani in domeniul de activitate al regiei autonome si/sau in activitatea de administrare de societati comerciale ori regii autonome, si cunoasterea limbilor romana si engleza. De asemenea, trebuie indeplinite conditiile de candidatura pentru posturile din intreprinderile publice specificate in O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a institutiilor publice, cu modificarile ulterioare.

Cerintele obligatorii pentru celelate persoane (5 posturi) sunt: studii universitare, experienta de cel putin 2 ani in administrarea/managementul unor regii autonome sau societati comerciale din domeniul de activitate al regiei autonome, inclusiv societati comerciale din sectorul privat, si cunoasterea limbilor romana si engleza. De asemenea, trebuie indeplinite conditiile de candidatura pentru posturile din intreprinderile publice specificate in O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a institutiilor publice, cu modificarile ulterioare.

Aceste persoane nu pot fi selectate din randul functionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autoritatii publice tutelare sau al altor institutii publice.

Procesul de selectie

- Candidatii pot sa trimita un CV in limba romana la adresa ca-radef@cultura.ro, pana la data de 17 februarie 2016.
- Primirea candidaturii se va confirma prin e-mail cu „reply” la adresa de la care a fost trimis mesajul initial.
- Candidatii validati (care indeplinesc criteriile obligatorii de selectie) vor fi invitati la un interviu preliminar eliminatoriu de (re)validare a candidaturii (validarea finala).
- Candidatii validati in urma interviului preliminar vor sustine o proba scrisa cu subiecte de management general, dupa care vor fi invitati la un interviu de fond cu membrii Comisiei de validare si de evaluare.
- Rezultatele procesului de selectie (lista scurta din care vor fi nominalizati castigatorii finali) vor fi publicate pe site-urile RomaniaFilm si pe cel al Ministerului Culturii.
- Din aceasta lista scurta, autoritatile in drept vor numi viitorii membri ai Consiliului de Administratie al RomaniaFilm.

Candidatii care nu sunt invitati la interviu pana in data de 26 februarie 2016 vor fi considerati respinsi, fara sa mai fie necesara o alta reconfirmare a respingerii candidaturii.

RomaniaFilm a luat nastere la inceputul anilor '50, odata cu nationalizarea cinematografiei romanesti, ca o companie de stat investita cu un rol important in domeniul finantarii productiei de filme artistice, documentare, si de desen animat romanesti si in domeniul distributiei de filme romanesti si de import. Productia nationala de filme se realiza din surse proprii obtinute din difuzarea filmelor, fara finantare de la bugetul de stat. De atunci si pana in prezent, „RomaniaFilm” a continuat sa existe sub diferite denumiri si a cunoscut diverse faze de evolutie si dezvoltare. Regia are 149 de angajati.

Sursa foto: shutteratakan, Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri