"La vorbitul in public trebuie sa te feresti de «a-uri», insa de pauze nu trebuie sa te feresti, ci sa le folosesti la momentul oportun. Trebuie sa te feresti de conceptia coform careia emotiile sunt un lucru care te impiedica sa ai un discurs bun, de fapt, ele sunt un lucru bun, care ne arata ca suntem vii", a spus Alexandra Stoica.

Ea a adaugat ca fiecare vorbitor aflat la inceput se poate incurca, insa spontaneitatea este cea care il poate scoate din incurcatura.

"Este bine sa ai la indemana cateva povesti personale, pe care le poti impartasi, pentru ca orice subiect il poti mula pe experientele tale. La finalul discursului este important sa tragi si o concluzie pentru public, pentru ca el sa ramana cu ceva din informatiile transmise", a explicat Stoica.

Citeste si:

Mai mult, castigatoarea “Who`s King in Public Speaking?” sfatuieste pe toti cei care isi doresc un discurs de succes sa fie autentici.

Poti pastra atentia publicului fiind mereu autentic, pentru ca oamenii se indeparteaza cand observa falsitate si efort

Selftrust Academy este o companie de traininguri axate pe vanzari, public speaking, leadership si dezvoltare personala, fondata de trainerii Alin Comsa si Andrei Dunuta. Cei doi au organizat anul trecut competitia “Who`s King in Public Speaking?”, un eveniment de public speaking creat urmand conceptul show-urilor TV live, in care concurentii se intrec live in discursuri, iar publicul si juriul decid pe loc cine merge mai departe.

Selftrust Academy imbina elementele de training cu elemente din domenii variate precum teatru, muzica, literatura, pictura.

Firma de training a realizat in 2015, primul an de activitate pe piata si considerat de cofondatori un an de branding, 71 de conferinte si cursuri (o parte gratuite), la care au luat parte 5.000 de oameni, obtinand un profit de 50.000 de euro. Pentru 2016, cei doi cofondatori si-au propus o tinta de 100.000 de euro profit.

Sursa foto: selftrustacademy.ro