Americanul Jim Bagnola, unul dintre cei mai apreciati speakeri din lume, trainer la NATO, NASA si Secret Service, va participa in luna martie la o sesiune de workshop-uri gratuite dedicate managerilor romani, in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara.

Evenimentul, denumit “Crestem Oameni de succes. Tu esti ADN-ul organizatiei. Autentic. Dinamic. Inovator”, este organizat de HPDI, companie specializata in solutii de leadership si dezvoltare a resurselor umane, prin servicii de training, coaching si teambuilding si va avea loc in Bucuresti (22 martie), Cluj-Napoca (29 martie) si Timisoara (30 martie), fiind asteptati peste 200 de manageri din toata tara.

Scopul workshop-urilor este constientizarea de catre factorii de decizie din cadrul companilor a faptului ca nivelul de eficienta a organizatiei este determinat, in mod direct, de performanta fiecarui membu in parte. “O organizatie functioneaza ca un organism. Cand toate celulele functioneaza corect, organismul este sanatos. Si invers, cand o parte din celule nu functioneaza, intreg organismul are de suferit”, a declarat Petru Pacuraru, managing partner si trainer HPDI.

Americanul Jim Bagnola, unul dintre cei mai apreciati speakeri din lume, omul care a predat lectii de leadership generalilor NATO, agentilor Secret Service si directorilor din cadrul NASA, le va vorbi managerilor romani despre interdependenta dintre performanta organizationala si cea individuala.

Celelalte workshop-uri vor fi sustinute de trainerii HPDI, pe teme precum:
• factorii care stau la baza dezvoltarii personalitatii unui om
• cresterea organica a individului in cadrul unei companii
• cum ne ajuta relatiile pe care le avem cu ceilalti (colegi de munca, clienti etc) sa ne dezvoltam in cadrul unei organizatii
• elementele comunicarii eficiente intr-o organizatie, formarea lideriilor in cadrul unei organizatii; cum pot schimba acestia ADN-ul unei companii
• recrutarea de talente in cadrul organizatiei
• generatia millenials: cine sunt ei si de ce este important sa discutam despre ei
• importanta customer services-ului in evolutia unei organizatii
• dezvoltarea agilitatii organizationale cu ajutorul agilitatii individuale.

Infiintata in 2001, compania HDPI furnizeaza solutii de leadership si dezvoltare a resurselor umane prin programe de training, coaching si teambuilding. Furnizorul deserveste peste 100 de companii importante, precum Raiffeisen Bank, Pirelli, Continental Automotive, Hilton, Toyota Material Handling, Frigoglass sau Hella Automotive.

In 2014 HPDI a inregistrat o cifra de afaceri de 400.000 de euro, dublu fata de anul precedent, iar pentru 2015 estimeaza o crestere a acesteia pana la valoarea de 500.000 de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri