“Street day” face parte din programul international Adecco “Way to work”, prin care Grupul Adecco ofera tinerilor sprijin in cariera. Astfel, in data de 17 martie, 32.000 de angajati ai Adecco Group interactioneaza cu peste un milion de tineri, dintre care 3.000 sunt din Romania.

”Stim ca tinerilor nu le este deloc usor. Nu este o caracteristica a tarii noastre, este, din pacate, o caracteristica sumbra generalizata. Se estimeaza ca aproximativ 200 de milioane de oameni din intreaga lume sunt in cautarea de locuri de munca, iar rata somajul in randul tinerilor atinge astazi varfuri de peste 40% in Grecia si Spania. Demersul Adecco Romania urmeaza exemplul Grupului si ne angajam astfel sa facem tot posibilul sa evitam sa avem o generatie fara locuri de munca”, a declarat Gabriela Szabo, CSR & Public Affairs Manager Adecco Romania.

Ii invata sa scrie scrisori de intentie si CV-uri

Cei 100 de angajati Adecco Romania se intalnesc cu tinerii din licee si universitati si ii ajuta pe acestia sa isi imbunatateasca sansele de a se angaja cu ajutorul sesiunilor de workshopuri si pregatire gratuita, sfaturi pentru conceperea CV-ului, consiliere pentru scrierea scrisorilor de intentie si indrumare pentru viitoarele interviuri.

Editia din 2016 a evenimentului include si sesiuni speciale despre reputatia in Social Media, precum si despre tipicul de cautare al unui job in mediul online. Tinerii au ocazia de a afla mai multe despre oferta de stagii si oportunitati de formare oferite de Adecco Romania fie intern, fie prin intermediul companiilor partenere.

Citeste si:

La nivel local, rata somajului in randul tinerilor, in trimestrul III din 2015, a fost de aproape 20%, potrivit datelor furnizate de Institutul National de Statistica. De cealalta parte, 60% dintre angajatori din Romania spun ca lipsa de experienta este principala bariera pentru ocuparea posturilor vacante entry level. Pentru a contribui la combaterea acestui fenomen, Grupul Adecco prin Adecco Romania a dezvoltat programul Way to work care include proiecte punctuale cum ar fi "CEO pentru o luna" si ”Street day”. Scopul lor este de a-i ajuta pe tinerii talentati sa isi imbunatateasca sansele de a se angaja cu ajutorul sesiunilor de training bazate pe dobandirea de experienta la locul de munca.

Adecco Romania, liderul local pe piata recrutarii de personal, a inregistrat in anul 2015 vanzari de aproximativ 70 de milioane de euro, o crestere de 32% fata de 2014. La sfarsitul anului trecut, Adecco Romania avea 200 de angajati, peste 8.000 de persoane angajate prin munca temporara si peste 400.000 de candidati in baza de date

Pe piata de recrutare activeaza si Lugera, ManpowerGroup, Gi Group, APT Grup si Agentia Professional.

Sursa foto: Andrey_Popov, Shutterstock