“Este un trend care functioneaza pentru anumite joburi care nu tin de un anumit instrumentar. Principalul motiv pentru care companiile isi lasa angajatii sa faca acest lucru este motivarea lor. Chestiunea de care ne-am lovit noi in practica este faptul ca trebuie sa le reglementam aceasta munca. Sa verificam conditiile in care lucreaza acel angajati, sa stabilim orele de lucru. Daca se intampla ceva si nu le-am reglementat?”, a afirmat Dumitrascu.

El a adaugat ca proiectele de munca la distanta de care s-a ocupat pana acum au implicat doar manageri sau angajati cheie.

„Acesti angajati locuiesc de obicei in spatii OK, spatii care au o instalatie tehnica sigura. Insa reglementam lucrurile in proceduri. Daca, de exemplu, este neglijenta personala si se intampla un accident pentru ca cine stie ce faci in timpul programului de lucru acasa...da, este un accident de munca, pentru ca s-a intamplat in timpul muncii, dar angajatorul si-a facut obligata de a-l informa cu privire la necesitatea de a avea toate instalatiile functionale. Deci angajatorul nu are nicio vina. Si in companii, datoria angajatorului este sa se asigure ca oamenii cunosc toate obligatiile si toate lucrurile sunt in siguranta. Adica, de exemplu, daca o sa cada o barna, este vina ta ca angajator. Nu am mers in detalii precum a le spune oamenilor ca trebuie doar sa munceasca in timpul programului de acasa, dar am mentionat ca trebuie ca instalatia tehnica sa fie in regula. In general, pentru functii de management se merge pe incredere, ceea ce poate fi o problema. Recomandarea ar fi sa mergi acolo cu un specialist si sa te asiguri ca totul estr sigur din punct de vedere tehnic. Eu chiar am recomandat unei companii sa se asigure ca toti oameni au un stingator de foc in casa”