Inscrierile se pot face pana pe 9 aprilie pe site-ul Hipo.ro. Procesul de recrutare face parte din programul ”Destination: Management”, aflat la a cincea editie, care se adreseaza studentilor si absolventilor. Timp de doi ani cei selectati sunt pregatiti de profesionisti si participa la proiecte reale.

Peste 10.000 de candidati s-au inscris in primele 4 editii, cand am avut 34 de finalisti. Acest lucru ne confirma interesul foarte mare pentru noi, ca angajator. Foarte important, peste 70% dintre participantii in program sunt integrati in echipa noastra dupa cei doi ani”, declara Corina Licea, director resurse umane Coca-Cola HBC Romania.

Pentru editia din 2016 a programului sunt eligibili tinerii absolventi ale caror studii superioare au fost incheiate in urma cu cel mult doi ani, in domenii precum HR / Marketing /Comert / Economic sau alte domenii conexe. Finalistii vor parcurge trei etape: cunoasterea companiei, aprofundarea activitatilor si procedurilor uzuale din departamentul in care sunt alocati participantii in program; implicarea in proiecte proprii, in colaborare cu alte departamente ale companiei, pentru a-si dezvolta o imagine de ansamblu; gestionarea unui proiect complex al departamentului / inter-departamental sau conducerea unei echipe mici.

Citeste si:

Coca-Cola Hellenic este unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai companiei Coca-Cola, avand vanzari de peste 2 miliarde de unitati. Compania activeaza in 28 de tari, servind o populatie de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC ofera o gama variata de bauturi racoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apa, energizante, ceaiuri si cafea.

In Romania, sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.

Volumul vanzarilor Coca-Cola in Romania a crescut anul trecut cu 11%, la 153,9 milioane de navete, iar imbuteliatorul de bauturi racoritoare a recuperat astfel o parte din declinul inregistrat in precedentii doi ani, de 9% in 2013 si 6% in 2014.

Vanzarile Coca-Cola in Romania, in crestere cu 11%

Vanzarile Coca-Cola in Romania, in crestere cu 11%

Sursa foto: Shutterstock