#AdnAntreprenor. Hilton, 30 martie 2016. Inspiratia si curajul pentru cei din sala au inflorit precum salcamii, incalziti de speech-urile invitatilor. Nume „grele” din business-ul romanesc s-au reunit si si-au spus povestea ori au dat sfaturi venite din propria experienta si propriile greseli.

Radu Timis, fondatorul Cris-Tim, este de acord ca internetul este viitorul in promovarea unei afaceri, indiferent de marimea ei. „La TV mai sunt urmarite doar 20% dintre reclame. Consumam insa informatie si energie”.

In ceea ce priveste „secretul” succesului din business-ul sau, Timis spune: „multi m-au furat. De fiecare data insa, le-am strans mana si le-am spus ca nu este bine ceea ce fac. Le-am spus ca, de fapt, au luat de la ei, nu de la mine. I-am sfatuit sa isi schimbe viata. Stiti, transmitandu-le oamenilor constiinta noastra, avem mai multe sanse de succes. Fiecare lucru pe care il facem este, de fapt, o extindere a ceea ce suntem noi. O companie are valoare daca peste o suta de ani se vorbeste despre ea. Personal, cand am infiintat Cris-Tim, mi-am spus ca aceasta afacere este pentru urmatorii 100 de ani. Acest lucru m-a motivat sa nu o vand, daca mi se iveste ocazia”.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: NuOilSuwannar / Shutterstock