Social-Media ne determina sa inovam. Ce este insa de facut pentru ca Facebook sa fie folosit la adevarata „valoare” – o unealta puternica pentru business-ul pe care il avem?

1. Fii creativ cu raspunsurile

Un client sau un potential client reprezinta o audienta captiva atunci cand intra, pentru cateva minute, pe pagina companiei tale. Lasand deoparte respectul pe care ar trebui sa il arati pentru timpul pe care ti-l acorda, profita de faptul ca este acolo, in „curtea” ta si raspunde-I cat mai repede. In cazul in care conduci o companie mare si nu ai timp sa „stai de vorba” cu toti care intra pe pagina – angajeaza pe cineva. Pe langa asta, ai putea sa le raspunzi in format video - si nu text. Astfel, feedback-ul tau va fi mult mai personal, clientul va aprecia asta.

2. Ai auzit vreodata de Remarketing?

Citeste si:

Ai fost vreodata „urmarit” de reclame relevante cautarilor si activitatii pe care le faci pe Internet? Ei bine, aceasta „urmarire” poarta numele de remarketing. Utilizeaz-o si tu!

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: violetkaipa / Shutterstock