Numele ei este Ana Banica, a absolvit liceul de arta, apoi Facultatea de Arhitectura, sectia amenajari de interior si, pentru ca este o fire creativa si artistica, si-a pus in practica aceasta superputere intr-o afacere cu nume jucaus, conform Revistei CARIERE.
Afacerea de autocolante i tapete a luat natere în anul 2009, în plin criz financiar în urma unei discuii cu prietena ei, Bianca, care i-a fost partener în business timp de patru ani i coleg de birou într-o firm de amenajri interioare. Cai verzi pe perei îmbin arhitectura de interior i grafica. Ana este responsabil de ideile din desene i tot ea prelucreaz designul autocolantelor i tapetului.
Cum a luat natere ideea afacerii
Ana i Bianca îi doreau s lanseze o afacere pe cont propriu. Pe atunci ele lucrau într-un birou care se ocupa de amenajri interioare. „În domeniul nostru de activitate foloseam frecvent autocolantele în amenajri. În timp ce lucram la acest birou, am început s construim site-ul, s facem primele desene. La început desenele erau destul de stângace, nu tiam exact cum s le facem, cât de modulare trebuie s fie”, îi amintete Ana. Desenele ei iau natere pe hârtie, pentru c aa este obinuit. Pentru Ana este natural s deseneze de mân, apoi redeseneaz totul în programul cu care lucreaz de obicei arhitecii, AutoCad, dar i în alte programe de vectorizare. Redeseneaz desenele dup schie.
Citeste si:
Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: