Intr-un anunt postat de Facebook si menit sa atraga candidati la joburile companiei, unul dintre "managerii de solutii pentru clienti" ai companiei care detine reteaua sociala isi descrie jobul si spune ce ii place cel mai mult la organizatie, scrie Business Insider.

Iar intre preferatele sale nu se numara mesele gratuite, magazinele de dulciuri, serviciile de sanatate sau alte bunuri materiale, ci libertatea de a-si face treaba bine.

Managerul Facebook descrie in cateva cuvinte activitatea sa, care este in relatie cu echipa de vanzari pe zona de contracte cu companii din industrii specifice.

"La Facebook noi credem ca «nicio problema din Facebook nu este responsabilitatea altcuiva, ci este a fiecaruia dintre noi». Sarcina mea este sa gasesc solutii creative, inovatoare si realiste pentru clientii mei, chiar daca ceea ce fac nu s-a mai facut niciodata", spune managerul.

Citeste si:

Cu alte cuvinte, acesta, ca angajat al Facebook, simte ca este imputernicit sa ia decizii la locul de munca.

Chiar si cercetarile academice arata ca exista o legatura puternica intre satisfactia profesionala si libertatea de a lua decizii. Oamenii carora li se acorda aceasta libertate de a rezolva probleme in modurile lor creative isi iubesc joburile si se simt bine in companiile in care lucreaza.

Asadar, in contextul in care in industria de tehnologie, angajatorii nu mai stiu ce beneficii sa ofere, de la mese gourmet gratuite, servicii de spalatorie, de concierge, transport gratuit, se pare totusi ca unul dintre cele mai de succes beneficii este unul la indemana tuturor organizatiilor.

Sursa foto: Alexey Boldin_Shutterstock