Oamenii. Cum se aleg cei mai potriviti angajati

Oamenii sunt cea mai pretioasa resursa a unui business si de performantele individuale ale fiecarui angajat depinde performanta totala a unei companii. Succesul nu va fi niciodata atins cu persoane alese gresit, care nu sunt multumite de locul lor de munca si care nu sunt motivate in niciun fel. Alegerea persoanelor potrivite pentru fiecare functie este un adevarat talent si presupune experienta in recrutare si in managementul resurselor umane.

Este esential pentru o companie sa lucreze cu persoane specializate in gestionarea angajatilor incepand de la angajari si pana la o eventuala parasire a companiei. Citeste acest articol complex despre ce presupune exact managementul resurselor umane. Parcurgandu-l, te vei convinge ca un expert intelege la un cu totul alt nivel cum sa creasca eficienta fiecarui salariat in parte si cum sa gaseasca omul perfect pentru fiecare functie, de la juniori, la executivi.

Produsul. Care e diferenta dintre o idee buna si una geniala

Este deja stiut faptul ca un business de succes trebuie sa vina cu ceva nou. Dar asta nu inseamna intotdeauna un produs de care nu s-a mai auzit, ci unul imbunatatit. Idei bune are oricare dintre noi, insa una care functioneaza cu adevarat este cea care umple golurile unui produs pe care deja il foloseste toata lumea, atrag atentia cei de le entrepreneur.com.

Toata lumea se uita intr-o oarecare masura la televizor, dar care era problema lui? Mare parte din public nu reusea sa ajunga in fata lui cand rula serialul favorit. Problema a fost rezolvata insa de produse precum Netflix si Hulu, care au umplut golurile si care au devenit foarte profitabile.

Protectia. Cand merita sa-ti asumi riscuri

Exista mereu o doza de risc in lumea afacerilor, iar daca te mentii mereu in zona de confort, nu vei avea rezultate notabile. Este, insa, foarte important sa iti asumi riscuri bine calculate. Acest lucru presupune luarea in calcul a scenariului negativ si a modalitatilor de a-i face fata in cazul unui esec.
Minda Zetlin, autoarea cartii de business „The Geek Gap“, noteaza intr-un articol de pe Inc. ca nu ar trebui ca managerii sa se bazeze pe speranta. „Nu fi prizonierul sperantei“, spune ea, atragand atentia ca un manager bun risca, are un plan si nu asteapta ca lucrurile sa se intample.

Directia. Cine stabileste traiectoria companiei

O afacere este ca si moarta atunci cand liderul ei nu stie incotro se indreapta ea, spre ce tinde. Traiectoria unei companii nu ar trebui stabilita de soarta, ci de managerii ei. Fara obiective bine stabilite, o afacere este ca o masina fara volan, care va iesi la un moment dat de pe drumul astfaltat, va ajunge intr-o zona accidentata sfarsind prin a se opri de tot.

Marketingul. Ce metode au rezultate de durata

Marketingul este un factor aparte intr-o companie. Este cel care face diferenta intre succes si esec. O companie cu un produs premium, dar care nu investeste deloc in marketing ar putea sa ajunga la faliment, in vreme ce una cu produse de o calitate mediocra poate sa ajunga pe culmi, daca pune pret pe el. Si mai importanta, insa, este o investitie inteligenta, nu in solutii minune, de moment, ci intr-o strategie de durata.

O comunicare constanta, sustinuta si bine facuta cu publicul tinta garanteaza profit si performanta. Ea necesita, de cele mai multe ori, si sume pe masura, dar care merita pe deplin investitia.

Ce alte ingrediente crezi ca sunt esentiale pentru succesul unei afaceri?

Sursa foto: Pressmaster/Shutterstock, Rawpixel.com/Shutterstock, wavebreakmedia/Shutterstock