O sedinta mica la inceputul fiecarei zile de munca sau una saptamanala? De ce nu una pe luna? Una dintre greselile managerilor romani este tocmai frecventa convocarii intalnirilor de serviciu, spune Octavian Pantis, cofondator Qualians si trainer. Iar sirul greselilor este lung. „Fac prea multe sedinte, propun in sedinta subiecte de informare seaca, rezolvabile mai eficient pe alte canale, permit dezbateri de tip talk-show si divagatii de la subiect, sunt fie prea duri, fie prea «moi» in sedinta, nu dau o directie de actiune clara in urma ei”, precizeaza trainerul.

Si Anca Florea, Partner & Head of Consulting, Trend Consult, enumera printre greselile des intalnite convocarea sedintei fara specificarea scopului sau depasirea timpului alocat. „Nu avem un studiu facut pe greselile frecvente in managementul romanesc, insa din experienta noastra am observat cateva comportamente care pot afecta productivitatea sedintelor: sunt chemati la sedinta participanti care nu pot avea o contributie sau nu au nimic de castigat ca urmare a participarii la intrunire; nu sunt specificate scopul si structura intalnirii; nu sunt trimise documentele de suport anterior sedintei, iar in intalnire se cer opinii sau solutii pe baza informatiilor din acele materiale; nu se respecta timpul alocat; se transforma intalnirea in sesiune de de feedback negativ”.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: Rawpixel.com / Shutterstock