In mai 2011, cand a demisionat din functia de redactor-sef la revista Tabu, Cristina Bazavan avea deja blogul personal, care ii aducea bani. Isi planificase sa fie producator de continut pentru companii – blogul era doar o platforma unde putea sa-si arate skill-urile –, si chiar a facut asta in primii doi ani, in mod constant. „Dupa care viata m-a purtat inapoi catre una dintre directiile in care activasem inainte de Tabu: PR & Comunicare”, spune Cristina Bazavan. Asa a reinceput sa faca strategii de comunicare pentru cei care activeaza in zona de entertainment, respectiv cantareti, actori.

Blogul, care a fost punctul de plecare, a fost lansat in 2006–2007, si, pentru ca avea audienta, Cristina a decis sa il mute pe site-ul revistei Tabu, ca sa ajute la cresterea site-ului revistei. Dupa o perioada, deoarece nu-i convenea ce publicitate primea pe blog – produse cu care, personal, nu s-ar fi asociat –, a decis sa-si ia domeniul ei: S!MPA.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: vinnstock / Shutterstock