Care sa fi fost motivatia fostilor manageri de a se incumenta sa treaca de la statutul de angajat la cel de antreprenor sau invers? Fie ca a fost vorba despre castigul financiar, fie ca a fost o mare nevoie de independenta sau, pur si simplu, o alegere conjuncturala – raspunsurile interlocutorilor nostri, veti vedea, difera. La ce se gandeau inainte, ce temeri aveau, ce planuri facusera, ce au realizat din ce si-au propus vom afla chiar de la ei, conform Revistei CARIERE.

Daca au fost surprize pe care nu le-au anticipat sau obstacole pe care nu le banuiau si cum au trecut sau nu peste ele povestesc, cu sinceritate, Oana Vaideanu, asociat si manager, Smiles Bags, Cristian Rey, consultant si administrator la RapConfectionery si Stefan Ecxarcu, Director general, Global Archive Management.

Confesiunile unui fost director general

Cristian Rey – consultant/administrator la RapConfectionery

Dorinta de a face o schimbare a aparut treptat. Schimbarea, evolutia, progresul sunt stari care au fost prezente permanent in felul in care si-a trait activitatea profesionala. In anii de tinerete progresul a fost bine conturat: in 1992 avea 22 de ani si a inceput sa lucreze ca agent de vanzari. A evoluat la responsabil cu lansarea inghetatei Mars in Romania, apoi director national de vanzari in cadrul aceleasi companii. In 1998, Cristian Rey a devenit general manager la Intersnack.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.

Sursa foto: g-stockstudio / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri