Compania are in prezent 250 de angajati, 60 de persoane fiind angajate pe pozitii nou create pe parcursul anului 2016. Recent, Blue Point a inaugurat in Slobozia primul sau centru operativ din provincie.

Din totalul de 80, aproximativ 50 de persoane urmeaza sa fie recrutate pentru centrul din Slobozia, iar restul in unitatea din Bucuresti.

"Planurile noastre sunt sa angajam 50 de persoane la Slobozia, insa pot fi si mai multi, daca lucrurile merg bine. La Slobozia, oamenii, din lipsa de oportunitati locale, sunt foarte dornici si entuziasti sa munceasca. De asemenea, angajam si 30 de oameni noi pentru centrul din Bucuresti", a declarat pentru wall-street.ro Violeta Rosu, managing partner Blue Point.

Salariile incep de la 1.000 de lei

Toti oamenii care se angajeaza in call center-urile Blue Point pornesc cu un salariu de 1.000 de lei net lunar, peste care, in functie de performante, se adauga bonusuri.

Candidatii la joburile companiei trebuie sa aiba studii medii finalizate, sa stie sa comunice, sa utilizeze calculatorul si sa fie dornici sa se dezvolte.

Operatorii Blue Point, fie ca primesc apeluri de la clienti pentru suport sau infoline, fie ca initiaza apeluri de vanzare, sunt evaluati lunar si, in functie de rezultate, pot primi bonusuri. Potrivit datelor companiei, 70-80% dintre angajatii companiei reusesc sa obtina bonusuri.

"Avem o echipa de 250 de angajati, insa cifra aceasta este dinamica, noi suntem tot timpul in recrutari. (...) Ne marim si cream echipe noi", a mai spus aceasta.

Citeste si:

Potrivit acesteia, daca rezultatele evaluarii sunt bune, oamenii au sansa sa isi creasca si de cateva ori castigurile.

"Noi recompensam performanta in toate joburile, fiecare pozitie este evaluata. Exista o evaluare lunara a persoanei atat pe inbound (apeluri primite), cat si pe outbound (apeluri initiate). Masuram calitatea si cantitatea apelurilor, si, intradevar, pe vanzari volume de vanzari realizate. (...) Aproximativ 70-80% dintre oameni primesc bonusuri lunare, iar un agent de vanzari poate sa castige chiar si de patru ori salariul net", a aratat Rosu.

Media de varsta in companie este de 25 de ani, iar angajatii raman in cadrul organizatiei aproximativ un an si jumatate.

Blue Point este una dintre cele mai importante companii de servicii call center din Romania. Infiintata in 2007, cu capital 100% romanesc, compania ofera solutii profesioniste si personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie etc.) si inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound etc.). Printre clientii aflati in portofoliul Blue Point se numara: Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, Metro, Pepsi, Reader’s Digest, Tiriac Auto si Xerox.

Iti recomandam sa citesti si articolul Cum poti sa castigi pana la 3.000 de lei daca stii sa vorbesti corect

Cum poti sa castigi pana la 3.000 de lei daca stii sa vorbesti corect

Cum poti sa castigi pana la 3.000 de lei daca stii sa vorbesti corect

Sursa foto: Minerva Studio, Shutterstock