Astfel, cei mai multi dintre candidati nu reusesc sa se concentreze cu adevarat asupra propriului CV, scrie Business Insider.

Multe dintre CV-uri sunt scrise mai degraba ca o descriere a unui post, intre care este strecurat si numele candidatului, undeva sus, si nu scot in evidenta niciun motiv real pentru care un angajator ar lua in calcul acea persoana.

“Mare parte din candidati nu ne trimit un CV in care sa isi arate realizarile si prin care sa imi spuna cu adevarat cum au reusit sa aiba rezultate foarte bune in fiecare arie de responsabilitate pe care au avut sau la fiecare sarcina pe care au primit-o. Nu afli nici cum au reusit sa faca lucrurile mai bine decat alti colegi”, spune Lisa Rangel, specialist in resurse umane.

Situatia in care candidatii trimit CV-uri care nu se concentreaza pe rezultatelor lor poate fi evitata prin personalizare acestora si evitarea celor copiate.

De asemenea, adaptarea calificarilor proprii in functie de pozitia pentru care aplica o persoana o poate ajuta sa iasa in evidenta.

Citeste si:

Cand un candidat nu face efortul de a-si personaliza CV este ca atunci cand I-ar spune angajatorului ca nu este interesat de job sau chiar de propria cariera.

“De asemenea, transmite mesajul ca nu ti-ai facut temele si ca nu pui pret pe propriile realizari. Nu tine de angajator sa identifice ce a realizat un candidat. Este responsabilitatea celui care isi doreste locul de munca sa arate si sa-si demonstreze realizarile printr-un CV care sa ii scoate in evidente abilitatile si lucrurile invatate care sunt cele mai relevante sau utile in jobul pentru care aplica”, spune Tina Nicolai, specialist in resurse umane.

Specialistii in recrutare arata ca persoanele insarcinate cu recrutarile intr-o companie tind sa arunce imediat CV-urile copiate.

Sursa foto: gpointstudio, Shutterstock