Companiile se inghesuie sa inscrie angajatii la traininguri pentru ca asa face si concurenta, pentru ca asa este la moda si pentru ca le vad ca o recompensa. Insa, cand un training este si masurabil si profitabil? “Cand trainingul a fost greu si plictisitor, atunci ai dat bani pe ce trebuie”, a spus Bogdan Comanescu, director general al companiei de training Accelera Business Strategy, la conferinta WS2GROW, subliniind ca in acest caz trainingul poate fi cuantificat si duce la rezultate printre angajati.

“Banii de training se baga in acele locuri unde putem obtine maximul de progres. Daca imbunatatesc cu 5% activitatea unui vanzator bun, imbunatatesc cu mult mai mult profitul, decat daca imbunatatesc cu 5% activitatea unui vanzator slab”, sustine Bogdan Comanescu.

Iata sfaturile specialistului de la Accelera pentru a te asigura ca trainingul poate fi profitabil:

  • Companiile trebuie sa depisteze mai intai ce probleme au angajatii in echipa si sa nu isi bata capul cu ce mai vor salariatii, ci sa ii intrebe direct
  • Daca nu stii ce vrei de la un program de training, nu poti sa calculezi profitabilitatea trainingului.
  • Trebuie sa promovezi trainingul printre angajati incat sa le trezesti interesul, nu doar sa dai un mail cu ziua si locul unde are loc trainingul
  • De cate ori se intorc oamenii de la training zambind, de atatea ori ai aruncat cu bani.
  • Trainingul nu poate fi masurat pentru ca nu are obiective.
  • Decizia de a face training trebuie sa fie legata de strategia de dezvoltare a companiei: unde vreau sa ajung in 5 ani si ce comportamente trebuie sa aiba angajatii.
  • Cand alegeti furnizorul de training, intrebati-l cat este de dispus sa va faca analizele.
  • Cu cat un program de training contine mai putine elemente, cu atat este mai bun. Daca ii invata pe oameni 3-4 lucruri, va fi extrem de profitabil pentru companie. Cu cat trainingul este mai concentrat, cu atat oamenii vor aplica mai mult din ce au invatat.
  • Faceti un program pilot de training pentru a vedea care este efectul. Cereti companiei de training sa trimita in avans teoria.
  • Cand trainingul a fost greu si plictisitor, in sfarsit ai dat bani pe ce trebuie.

Trainerul Bogdan Comanescu a subliniat ca 9 din 10 traininguri sunt bazate pe aplicatie si feedback, ceea ce este o greseala, pentru ca trainingul trebuie sa fie bazat pe repetie, obiective, masoara comportamentele, este personalizat (concentrat) si integrat in echipa si activitate.

Partenerii evenimentului WS2GROW sunt Benefit Seven (partener), Lugera – The People Republic (partener), Up Romania (partener) si Persons (sponsor).

Sursa foto: Udrescuovidiu.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri