“Suntem incantati ca echipa cea mai competenta in domeniul vanzarii de spatiu publicitar a accepat provocarea oferita de functiile inalte din Cable Direct” a declarat John Florescu, reprezentantul Centrade USA, compania care detine Cable Direct. “Statiile de televiziune prin cablu vor sa obtina profit, iar aceasta echipa are deja experienta cu statii de emisie importante: Sony AXN, Fox Kids (acum Jetix), HBO si Discovery Channel”.

Cei doi noi Co-Managing Directors, cu o experienta de 10 ani in industrie, vor conduce o echipa formata din 11 persoane, care acopera televiziune, print de cinema, reviste/ ziare si Internet. Ei isi vor imparti sarcinile si vor raporta totul managementului Centrade.

Fostul Managing Director al Cable Direct, Vlad Tudosie, si-a depus demisia, aceasta intrand in vigoare din data de 3 septembrie.

Citeste si:

Cable Direct a fost infiintata in 1999 ca o companie dedicata vanzarii de publicitate pentru televiziunea prin cablu. Compania si-a largit portofoliul rapid, cuprinzand si alte canale media. Cable Direct s-a remarcat in industrie prin campaniile inovative de marketing si prin localizarea unor canale de renume international. Inovatia a triplat cifra de afaceri obtinuta de cei mai important clienti. Florin Visenescu s-a alaturat echipei Cable Direct in 2001, fiind urmat doi ani mai tarziu de Bogdan Lazarescu, care era la acea data Director de Vanzari MTV.

Centrade a incurajat Cable Direct sa-si extinda activitatea dincolo de granitele Romaniei si sa isi mareasca portofoliul cu clienti din toate sectoarele media.

Cable Direct si-a largit portofoliul de canale media vandute prin includerea unor ramuri media strans legate de televiziune: cinema, print, on-line si mobile advertising. Din portofoliul de vanzari Cable Direct fac parte posturile de televiziune: AXN, Discovery, HBO; cinematografele: Movieplex si reteaua Glandale; cotidianul 7Plus, un portofoliu de site-uri si serviciul 111.