Mihaela Irimia a lucrat inainte ca Marketing Manager in cadrul retelei Media Galaxy, parte a celui mai mare retailer de electronice si eletrocasnice din tara, Altex.

Noul director de vanzari al Flamingo International, Mihaela Irimia are o experienta de 13 ani in vanzari si marketing si este absolventa a Universitatii Politehnice din Bucuresti. Aceasta urmeaza la ora actuala un program de MBA in general management in cadrul Universitatii Sheffield.

In ultimii sapte ani, Irimia a coordonat departamentul de sales&marketing in cadrul unor companii importante care activeaza atat in domeniul de retail, cat si IT&C, electronice si electrocasnice.

Citeste si:

In functia de sales&marketing manager, Mihaela Irimia s-a ocupat de conceperea si implementarea strategiei de marketing, comunicare si branding a companiilor alaturi de care a lucrat si a participat la realizarea planurilor de dezvoltare a business-ului alaturi de manageri de top.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flamingo Computers si Flanco.