Conform AchieveGlobal Romania, una dintre diviziile holdingului United Business Development (UBD) si unul dintre liderii pe piata autohtona de training, serviciile de training oferite companiilor de pe piata locala urmeaza o noua tendinta. Potrivit oficialilor AchiveGlobal, in prezent, tot mai multe companii se orienteaza catre trainingurile care dezvolta abilitatile de comunicare si de leadership ale angajatilor in defavoarea cursurilor de specializare a abilitatilor tehnice ale acestora.

Aceste rezultate au fost inregistrate pe fondul directionarii business-ului catre un mediu centrat pe comunicare si relationare intre angajati si companii, in vederea consolidarii capacitatilor de lucru si a procesului de interactiune.

“Daca acum 10 ani in training investeau preponderent multinationalele din industriile telecom, farmaceutica si FMCG, cele mai solicitate programe fiind orientate catre dezvoltarea abilitatilor tehnice ale angajatilor, in prezent serviciile de training sunt solicitate de aproximativ toate sectoarele de activitate din Romania, preferintele acestora fiind orientate din ce in ce mai mult catre programele soft skills cu accent pe cele de leadership”, a declarat Diana Rosetka, Business Unit Manager AchieveGlobal Romania.

Potrivit oficialilor AchieveGlobal Romania, la ora actuala aproximativ 65% dintre clientii companiei apeleaza la programele de training centrate pe leadership si dezvoltare a abilitatilor interpersonale. Acest tip de traininguri contribuie cu 50% la veniturile totale inregistrate de AchieveGlobal pe piata din Romania.

Cu o prezenta de peste 10 ani pe piata de profil din Romania, compania AchieveGlobal, specializata in solutii integrate de training, analize organizationale, coaching si masurarea rezultatelor pentru programele implementate, a realizat in 2006 o cifra de afaceri de 1.1 milioane euro, in crestere cu 41% fata de anul 2005. Pentru 2007, compania estimeaza o cifra de afaceri de 1.4 milioane euro, aceasta crestere fiind generata de diversificarea gamei de programe de training oferite companiilor, precum si de evolutia in ansamblu a pietei de training din Romania.

Citeste si:

“Dorim sa oferim clientilor nostri cele mai bune servicii de training. In acest sens, implementam deja o strategie centrata pe extinderea numarului de programe, precum si pe alinierea acestora la cerintele si nevoile clientilor”, a mai declarat Diana Rosetka, Business Unit Manager AchieveGlobal Romania.

Dezvoltarea economiei romanesti a atras dupa sine dinamizarea mediului concurential care a devenit din ce in ce mai dur in toate domeniile. Piata de training trebuie sa raspunda noilor conditii, oferind solutii la cele mai inalte standarde care vizeaza instruirea si implementarea celor mai eficiente metode de lucru, cu scopul de a ajuta organizatiile sa-si atinga obiectivele.

Companii din Romania precum Orange, Eurisko, OTP Bank, Raiffeisen Bank, Boiron Laboratories Euroclinic sau Roche sunt doar cateva dintre cele care au apelat la serviciile de training oferite de AchieveGlobal Romania si care au inteles ca investitiile in resursele umane reprezinta cheia succesului unei organizatii intr-un mediu concurential in care singurul atribut care face diferenta pe piata este performanta personalului.

Intrucat resursele umane reprezinta unul dintre cele mai importante departamente ale unei organizatii prin rolul activ pe care-l exercita in cadrul procesului economic, companiile au gasit, prin oferirea reciproc avantajoasa de traininguri de specialitate, un mijloc suplimentar de rasplatire si fidelizare a angajatilor dornici de perfectionare profesionala.

AchieveGlobal este o importanta companie pe piata de training din tara noastra, cu o experienta internationala de peste 37 ani. Prezenta in lume in 42 de tari, AchieveGlobal activeaza in Romania inca din 1997 iar astazi este una dintre diviziile holdingului United Business Development (UBD). In ultimii 4 ani, AchieveGlobal Romania a inregistrat anual o crestere de peste 60% a cifrei de afaceri si de peste 12% a profitului operational, performanta confirmata si de portofoliul de clienti.