Roxana va coordona echipa de Client Service a agentiei si va gestiona activitatile derulate pentru intreg portofoliul de clienti. Principalul sau obiectiv este de a mentine spiritul echipei de Client Service si de a continua, astfel, rezultatele frumoase inregistrate pentru clienti.

“Roxana a demonstrat ca este un senior cu o experienta bogata, o sursa de inspiratie pentru colegi si clienti, o mentalitate de invingator. Ceea ce a recomandat-o pentru pozitia in care a fost promovata este meticulozitatea si dedicarea cu care duce la bun sfarsit atat activitatile de management, cat si pe cele de client service. Reuseste sa imbine priceperea gandirii strategice cu cea a implementarii riguroase”, a declarat, Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk.

„Ma bucur ca voi coordona un departament tanar, inovator, dornic de autoperfectionare al carui principal obiectiv este si va fi valorificarea permanenta a parteneriatului cu clientii agentiei. Promovarea ma onoreaza si ma motiveaza sa ofer mai mult si mai valoros”, a spus Roxana Gigirtu, Client Service Director Brandstalk.

Citeste si:

Rogana Gigirtu are 30 de ani si a absolvit facultatea de Jurnalism din cadrul Universitatii Babes Bolyai din Cluj-Napoca. Si-a inceput cariera in presa, pe care a parasit-o peste doi ani pentru a se alatura echipei Ogilvy&Mather, alaturi de care a stat patru ani. S-a perfectionat pret de doi ani la agentia canadiana Acart Communications din Ottawa, iar dupa intoarcerea in tara s-a alaturat echipei Brandstalk.

The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media.

Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo