Neintelegerile in randul angajatilor aduc companiilor pierderi anuale de 37 de miliarde de dolari. Totusi, putine sunt organizatiile care iau si masuri, arata cel mai recent studiu realizat de compania de consultanta Cognisco.
Potrivit studiului doar una din trei companii constiente de existenta unor astfel de probleme ia si masurile necesare pentru rezolvarea lor.

Astfel de neintelegeri sunt definite ca actiuni intreprinse de angajati care nu au inteles, au interpretat gresit sau au fost informati gresit asupra politicilor companiei, atributiilor job-ului sau a strategiei de business.

Ingnorand acest probleme, organizatiile pot risca sa aiba probleme de ordin juridic sau fiscal. Procesele urmate in cele mai multe cazuri de intelegeri financiare sau penalizarile din partea statului sunt doar costurile primare suportate de companii, arata studiul.

Sumele pot creste considerabil atunci cand acesti angajati provin din departamente care se ocupa de imaginea si mentinerea reputatiei unui brand sau de relatia cu clientii.

Din cele 400 de companii, din Marea Britanie si Statele Unite, chestionate, aproape toate au recunoscut ca astfel de neintelegeri au condus in ultimele 12 luni la reducerea numarului de clienti cat si a vanzarilor.

In medie, o organizatie cu 100.000 de angajati pierde anual 62 de milioane de dolari datorita neintelegerilor, cu o medie de 624 de dolari pe angajat.

Sectorul bancar a inregistrat cele mai ridicate pierderi in urma acestor neintelegeri datorita riscului asociat cu gestionarea fondurilor. La polul opus s-a situat industria transporturilor, care a avut cele mai mici pierderi.

8 din 10 banci chestionate au raportat o inrautatire a imaginii si reputatiei in ultimile 12 luni. De asemenea, datorita neintelegerilor peste 50% dintre companiile din sectorul petrochimic au raportat un risc ridicat al sigurantei sanatatii in ultimul an, in timp ce 9 din 10 companii farmaceutice au afirmat ca exista un risc ridicat a reducerii productivitatii ca urmare a acestei probleme de ordine interioara.

Cea mai importanta investitie a unei companii o reprezinta angajatul. In mod evident , in cazul in care un angajat nu intelege sau interpreteaza gresit anumite sarcini vor exista repercusiuni de la pierderi financire pana la deteriorarea imaginii unui brand”, sustine Mary Clarke, CE al companiei Cognisco.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri