Aflata la cea de a doua editie, Scoala de Vara HR Club Next Generation, isi propune ca timp de doua saptamani sa ii initieze pe cei 18 tineri selectati in ceea ce inseamna sa lucrezi in domeniul resurselor umane.

Avand ca principale obiective informarea, dezvoltarea dar si oferirea sansei de a alege o cariera in domeniu pe baza informatiilor primite dar si a pasiunii pentru resursele umane, cei 18 tineri selectionati vor beneficia de traininguri de comunicare, leadership, dezvoltare personala, planificare de cariera cat si abilitati de prezentare, oferite atat de traineri specializati in resurse umane cat si de HR Manageri din diferite sectoare de activitate.

Patru criterii au stat la baza selectiei celor optsprezece tineri talentati: sa fie studenti sau tineri absolventi, sa aiba o minima experienta in orice domeniu din HR, sa isi demonstreze interesul pentru acest domeniu cat sa dea dovada de seriozitate, creativitate si dorinta de autoperfectionare.

„Scoala de Vara HR Club reprezinta o ocazie unica pentru tinerii studenti de a intra in contact cu mediul Resurselor Umane in cadrul cursurilor desfasurate, de a acumula cunostinte direct de la unii din cei mai buni specialisti din Romania si de a-si forma o imagine corecta despre domeniul de activitate in care vor sa se dezvolte”, sustine Csaba Gergely (foto).

Citeste si:

La randul sau Anca Podoleanu, director de Resurse Umane al Vodafone sustine ca este important sa se investeasca in tinerele talente, mentionand ca unii dintre tinerii participanti la scoala de vara vor avea sansa de a fi selectati pentru un program de internship in cadrul companiei, urmand ca dupa o perioada de 2-3 luni cei selectati sa poata alege sa ramana si sa lucreze in organizatie.

„Pe perioada verii vom selecta inca 20 de studenti pentru programele de internship pe care le derulam. In prezent, ne confruntam cu dificultatea de a gasi specialisti pentru departamentele de IT, HR, marketing si finance”, a adaugat Podoleanu.

Participantii la Scoala de Vara HR Club Next Generation vor fi impartiti in 3 echipe, iar la finalul celor doua saptamani de cursuri, vor sustine cate o prezentare in fata juriului, al carei subiect este un studiu de caz pe care vor trebui sa il rezolve intr-un mod cat mai creativ, oferind solutii cat mai viabile si pragmatice.

Printre companiile care s-au implicat in organizarea acestui eveniment se numara Vodafone Romania, PriceWaterhouseCoopers, Corporate Dynamics International, Trend Consult, AVIVA Asigurari de Viata, Ernst & Young, Distrigaz Sud, Rompetrol, Romtelecom, Unicredit Tiriac Bank, Coca Cola HBC, Romstal, Codecs si Kraft Foods.