Astfel, veniturile din februarie se apropie ca valoare de cele consemnate in toate lunile de iarna de anul trecut.

In perioada decembrie 2010 – februarie 2011, compania a realizat venituri de peste 10 milioane de lei (2,4 mil. euro), de peste doua ori mai mari fata de perioada similara de din 2009/2010.

"In ultimul trimestru a putut fi observata o crestere a nivelului de activitate in constructii, ceea ce constituie un semnal pozitiv pentru noi. Luna decembrie a fost, asa cum era de asteptat, una mai slaba, in schimb activitatea din noiembrie precum si cea din februarie a fost peste asteptari”, declara Marga Calin, director de marketing Duraziv.

Citeste si:

Duraziv a realizat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro anul trecut, cu 50% peste rezultatele din 2009. Pentru 2011, Guzu si-a bugetat o crestere cu 25% a afacerilor.

Compania detine o fabrica de adezivi si profile metalice in Popesti-Leordeni, care a suportat investitii de circa 7,5 milioane de euro pana in prezent, cu o capacitate anuala de productie de 200.000 de tone de adezivi si 12.000 de tone de profile metalice.

Cei mai importanti competitori ai Duraziv pe segmentul de adezivi sunt AdePlat, Baumit, Baumix, Saint-Gobain Weber, Euro MGA sau Mapei.