Se risipesc astfel resurse materiale si umane, generandu-se instabilitate la toate nivelurile decizionale, preocupate mai mult de schimbarile in sine decat de obligatiile ce le revin in punerea in aplicare a noilor mecanisme rezultate din legitatile economice in anul premergator integrarii Romaniei in UE, mentioneaza comunicatul.
In viziunea AOAR, programul de autostrazi (2.000-3.000 de km in urmatorii 3-5 ani) trebuie sa fie principala prioritate a Guvernului. Este inacceptabila actuala situatie, in care un volum mai important de precipitatii duce la intreruperea pe perioade semnificative de timp a legaturilor intre principalele zone geografice ale Romaniei. Infrastructura rutiera si de comunicatii determina in mod direct volumul investitiilor private intr-o zona sau alta, a evidentiat secretarul general al AOAR, Cristian Parvan.
Urmatoarea prioritate a actualului cabinet ar trebui sa fie sustinerea productiei romanesti, in special a celei industriale, prin mijloa-ce spe-cifice, acceptate si in tarile UE ca singura solutie reala de crestere sustinuta a PIB-ului.
Fata de evolutia semnificativa a cresterii preturilor utilitatilor in 2005 si a recentelor evolutii pe piata gazelor naturale se impune aprobarea urgenta de catre Guvern a unei strategii de reducere a dependentei economiei Romaniei de importurile de resurse energetice, spune Parvan. AOAR mai solicita imbunatatirea in continuare a mediului de afaceri prin revenirea la un Cod Fiscal stabil pe o perioada de minimum trei ani si un Cod al Muncii mai flexibil.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: