Veniturile din operatiuni continue in Romania ale Sarantis, proprietarul producatorului de cosmetice Elmiplant, au scazut cu 0,8% anul trecut, de la 38 de milioane de euro la 37,7 milioane euro, a anuntat compania elena.
Romania este a treia piata, in functie de vanzari, pentru Sarantis, dupa Grecia si Polonia.

Compania a avut scaderi ale veniturilor in Grecia, Romania si Bulgaria, in timp ce operatiunile din Polonia, Serbia, Cehia, Macedonia si Ungaria au evoluat pozitiv, potrivit raportului financiar al Sarantis, citat de Mediafax.

Ponderea veniturilor din Romania in totalul la nivel de companie a coborat usor, de la 17,6%, la 17,1%.
Profitul inainte de dobanzi si taxe (EBIT) al operatiunilor continue din Romania a urcat cu 16,7%, de la 2,26 milioane euro la 2,64 milioane de euro.

Vanzarile din operatiuni continue la nivel de companie au avansat anul trecut cu aproape 2%, de la 216 milioane de euro la 220 milioane de euro, iar profitul EBIT din operatiuni continue a coborat cu 25%, de la 23,4 milioane de euro la 17,6 milioane de euro.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare.
In 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din Romania, producatorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri