Romania este a treia piata, in functie de vanzari, pentru Sarantis, dupa Grecia si Polonia.

Compania a avut scaderi ale veniturilor in Grecia, Romania si Bulgaria, in timp ce operatiunile din Polonia, Serbia, Cehia, Macedonia si Ungaria au evoluat pozitiv, potrivit raportului financiar al Sarantis, citat de Mediafax.

Ponderea veniturilor din Romania in totalul la nivel de companie a coborat usor, de la 17,6%, la 17,1%.
Profitul inainte de dobanzi si taxe (EBIT) al operatiunilor continue din Romania a urcat cu 16,7%, de la 2,26 milioane euro la 2,64 milioane de euro.

Citeste si:

Vanzarile din operatiuni continue la nivel de companie au avansat anul trecut cu aproape 2%, de la 216 milioane de euro la 220 milioane de euro, iar profitul EBIT din operatiuni continue a coborat cu 25%, de la 23,4 milioane de euro la 17,6 milioane de euro.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare.
In 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din Romania, producatorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.