Praktiker, divizia de tip "do-it-yourself" a grupului german Metro, a anuntat o crestere a vanzarilor de 3,4 procente, reprezentantii companiei afirmand ca sporirea vanzarilor a fost generata de nivelul ridicat al incasarilor realizate peste granita, potrivit agentiei Reuters.In acelasi timp, vanzarile din afara Germaniei au cunoscut o rata de crestere de 12,3 puncte procentuale.

Astfel, incasarile inregistrate de Praktiker anul trecut au depasit 3 miliarde de dolari, iar cifra de afaceri pentru cel de-al patrulea trimestru a sporit cu 6,8% atingand nivelul de 717 de milioane de euro, conform unei declaratii data de oficialii companiei.

Directorul executiv al companiei Praktiker, Wolfgang Werner, a declarat pentru Reuters ca "in Europa de est, Praktiker s-a descurcat excelent, iar prin strategia agresiva de diminuare a preturilor, am reusit sa e consolidam pozitia in piata de profil din Germania. "

Compania detine un total de 340 de magazine dintre care 275 in Germania si 65 in strainatate.

Reteaua de magazine de bricolaj Praktiker a deschis primul magazin de pe piata romaneasca in 2002, in apropierea magazinului Metro Cash&Carry din Voluntari. Reteaua Praktiker din Romania cuprinde in prezent opt magazine, dintre care doua in Bucuresti si cate unul in Ploiesti, Timisoara, Cluj, Craiova, Arad si Brasov.

Principalul competitor al nemtilor de la Praktiker pe piata romaneasca este lantul francez Bricostore, detinut de grupul francez Bresson.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri