Clasata pe locul 17 – iar anul trecut pe locul 36 – in studiul de evaluare realizat de Financial Times in colaborare cu PricewaterhouseCoopers, „Cele mai respectate companii din lume”, L’Oréal este o companie foarte bine vazuta de catre comunitatea internationala de afaceri.

Studiul este bazat pe parerile liderilor de afaceri din lumea intreaga – in anul 2005 au fost intervievati 954 de Directori Generali din 25 de tari.
Directorilor Generali li s-au solicitat opinii legate de companiile pe care le respecta cel mai mult, companiile ce poseda cele mai bune produse sau cele mai inovatoare servicii, oamenii de afaceri pe care ii respecta cel mai mult si alte astfel de opinii legate mediul de afaceri.

Ca si anul trecut, studiul reprezinta o analiza cantitativa a raspunsurilor transpuse cuvant cu cuvant, ce au fost date de catre cei intervievati. Raspunsurile au fost masurate, avand la baza PIB-ul tarii fiecarui Director General participant la studiu.

Pentru a oferi raspunsuri diferite de cele ale Directorilor Generali, alte grupuri relevante de actionari au fost de asemenea intervievate, ca de exemplu directori fondatori, comentatori media si ONG-uri.

Strategia pe termen lung

Citeste si:

Intrebat despre metodele strategice si de management, Directorul General L’Oréal, Sir Lindsay Owen-Jones a raspuns, la finalul anului 2005: „Cred ca trei lucruri sunt importante: Avem o strategie de nezdruncinat, avem o abordare pe termen lung in tot ceea ce facem si incercam sa reconciliem performanta si interesele tuturor actionarilor.”

Cei mai respectati lideri din mediul de afaceri

Sir Lindsay Owen-Jones, s-a clasat pe locul 11 in lume in clasamentul liderilor in afaceri, in timp ce in 2004 performanta sa personala s-a clasat pe locul 14.
Sir Lindsay Owen-Jones crede ca inovatia este cheia succesului companiei: „La L’Oréal, luptam pana la capat pentru inovare si oricine din companie stie acest lucru. Apreciem angajamentul si contributia individuala, dar incurajam in acelasi timp oamenii sa provoace si in cele din urma sa ‘revolutioneze’ felul in care gandim si actionam.”

Studiul condus de Financial Times si PricewaterhouseCoopers si intitulat ‘Cele mai respectate companii’ din 2005 include urmatoarele categorii de evaluare:
• Cele mai respectate companii din lume
• Cele mai respectate companii din lume pe sectoare de activitate
• Cele mai respectate companii din lume nationale
• Cei mai respectati oameni de afaceri
• Cei mai influenti scritori de literatura bussines/lideri de opinie din domeniu
• Companiile care creeaza cel mai mult valoare pentru actionarii lor
• Companiile care au cea mai eficienta conducere corporativa
• Companiile care manifesta cel mai mult angajament si implicare in comunitatile locale
• Companiile care ofera cele mai calitative servicii catre consumatori
• Companiile care ofera cele mai bune produse sau cele mai inovatoare servicii
• Companiile care au demonstrat cel mai bun reviriment de capital