Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) a inregistrat o crestere totala a cifrei de afaceri de 48% in anul 2005 fata de 2004. Factorii care au contribuit la aceasta performanta sunt investitiile de peste 14,5 milioane de dolari pe piata bauturilor racoritoare din Romania in anul 2005, lansarea de noi produse carbonatate si necarbonatate, introducerea sistemului de ambalaje ce asigura integritatea produselor, toate acestea sustinute de eforturile echipei QAB. Ca o recunoastere a acestor eforturi, QAB a fost nominalizata printre cei mai buni imbuteliatori in lume din sistemul Pepsi. In 2005, numarul de angajati ai companiei QAB a crescut cu 11% fata de anul 2004.

„Abordarea unei strategii in care investitiile importante in echipamente, noi tehnologii si oameni sunt combinate armonios cu o comunicare integrata adaptata profilului consumatorilor romani ne-a adus rezultatele deosebite din 2005. Ne bucuram de aceasta performanta si mai ales de faptul ca am reusit sa fim si in acest an «nerezonabili».”, declara Claudia Iacobuta, PR Manager, Quadrant Amroq Beverages.

59% crestere pentru Prigat

Prigat este lider de piata pe segmentul bauturilor necarbonatate in 2005, inregistrand o crestere a cifrei de afaceri de 59 de procente fata de 2004. Aceasta crestere se datoreaza si unor factori precum diversificarea gamei de produse – lansarea Prigat Pulp – si introducerea sistemului suplimentar de asigurare a integritatii produsului – eticheta „sleeve” pentru Prigat nectar si Prigat still drink.

Studiul companiei americane Canadean realizat pentru primele trei trimestre ale anului 2005 arata ca, pe segmentul „nectar” al pietei bauturilor necarbonatate din Romania, Prigat ocupa prima pozitie, cu 18,4 procente.

48% crestere pentru Pepsi

In anul 2005, produsele din gama Pepsi au avut o crestere de 48% a cifrei de afaceri fata de anul anterior. Dintre produsele fara zahar (Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Light) cea mai mare crestere a cifrei de afaceri o inregistreaza Pepsi Light, cu 73%. Conform studiului Canadean mentionat mai sus, cresterea pietei bauturilor carbonatate din Romania a fost de peste 6%. Acelasi studiu plaseaza compania Quadrant Amroq Beverages ca lider de piata pe segmentul bauturilor „cola fara zahar” cu 49 de procente.

Citeste si:

La cresterea Pepsi din 2005 au contribuit lansarea Pepsi Cappuccino si introducerea de noi tipuri de ambalaje (ambalajul de 0,6 litri PET pentru produsele din gama Pepsi).

81% crestere pentru 7UP

7UP raporteaza o crestere de 81% a cifrei de afaceri (in 2005 fata de 2004), iar pentru produsele light (7UP Light) o crestere de 34% a cifrei de afaceri.

Pentru intreg segementul bauturilor „light”, QAB a inregistrat in 2005 o crestere a cifrei de afaceri cu 61% fata de anul precedent, raspunzand astfel orientarii consumatorilor catre bauturi cu un continut scazut de calorii.

53% crestere pentru Lipton Ice Tea

Lipton Ice Tea, unul dintre jucatorii importanti pe segmentul ice tea, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 53% in anul 2005 fata de 2004, astfel fiind lider de piata in trimestrul al treilea al anului 2005, conform studiului Canadean.